Корозія, яка з’являється на кузові машини, найшвидше руйнує задню частину, включаючи нішу запасного колеса, місце кріплення підрамника та колісні арки. Це через те, що саме на задні частини найбільше потрапляють пісок, реагенти, вода і т.п.
Ще однією “слабкою точкою” автомобілів з точки зору корозії експерти вважають пороги. Ржавчина на них зазвичай з’являється у місцях, які початково закриті спеціальними пластиковими накладками. Під час експлуатації під ними накопичується бруд і пісок, що провокує процес іржавіння під впливом вологи.
У той же час середня частина автомобіля краще захищена, тому волога і пісок потрапляють туди рідше. Найменше постраждає передня частина машини – особливо в районі моторного відсіку, де зазвичай є тепло і менш агресивне середовище.
Раніше ми повідомляли, що після зими важливо добре вимити кузов автомобіля. Особливу увагу слід приділити днищу, яке часто страждає від впливу реагентів.
Шведський автовиробник Volvo офіційно повідомив про підготовку презентації нового електричного кросоверу EX60 21 січня 2026…
Корейський автовиробник Hyundai проводить останні приготування до майбутньої прем’єри свого найбільшого електромобілю. Як повідомляє Telegrafi,…
Кросовер Skoda Karoq вже давно потребує оновлення, а фанати бренду не можуть дочекатись зарядженої версії.…
Багато хто з українських водіїв не знає, що пальне поділяється за сезонними ознаками. Звичайний літній…
Кожного дня поліція в Україні зупиняє тисячі водіїв. Здавалось би, звичайна процедура, яка навіть не…
Взимку за кермом може бути прохолодно, особливо, якщо машина довгий час стояла на морозі. Триматися…