Корозія, яка з’являється на кузові машини, найшвидше руйнує задню частину, включаючи нішу запасного колеса, місце кріплення підрамника та колісні арки. Це через те, що саме на задні частини найбільше потрапляють пісок, реагенти, вода і т.п.
Ще однією “слабкою точкою” автомобілів з точки зору корозії експерти вважають пороги. Ржавчина на них зазвичай з’являється у місцях, які початково закриті спеціальними пластиковими накладками. Під час експлуатації під ними накопичується бруд і пісок, що провокує процес іржавіння під впливом вологи.
У той же час середня частина автомобіля краще захищена, тому волога і пісок потрапляють туди рідше. Найменше постраждає передня частина машини – особливо в районі моторного відсіку, де зазвичай є тепло і менш агресивне середовище.
Раніше ми повідомляли, що після зими важливо добре вимити кузов автомобіля. Особливу увагу слід приділити днищу, яке часто страждає від впливу реагентів.
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…