Корозія, яка з’являється на кузові машини, найшвидше руйнує задню частину, включаючи нішу запасного колеса, місце кріплення підрамника та колісні арки. Це через те, що саме на задні частини найбільше потрапляють пісок, реагенти, вода і т.п.
Ще однією “слабкою точкою” автомобілів з точки зору корозії експерти вважають пороги. Ржавчина на них зазвичай з’являється у місцях, які початково закриті спеціальними пластиковими накладками. Під час експлуатації під ними накопичується бруд і пісок, що провокує процес іржавіння під впливом вологи.
У той же час середня частина автомобіля краще захищена, тому волога і пісок потрапляють туди рідше. Найменше постраждає передня частина машини – особливо в районі моторного відсіку, де зазвичай є тепло і менш агресивне середовище.
Раніше ми повідомляли, що після зими важливо добре вимити кузов автомобіля. Особливу увагу слід приділити днищу, яке часто страждає від впливу реагентів.
Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…
Днями в Сумах стався курйозний, але в той же час небезпечний інцидент за участю 16-річного…
18 грудня в Харкові сталась серйозна ДТП. Легковик під керуванням судді Валківського районного суду Алли…
В 2025 році на ринку дебютували сотні нових бензинових моделей. В більшості випадків тренд рухається…
Якщо ви шукаєте практичне та економне авто не за «всі гроші світу» для щоденних поїздок…
Придбання першого авто – це завжди велика відповідальність. Складність не лише в тому, що машина…