Корозія, яка з’являється на кузові машини, найшвидше руйнує задню частину, включаючи нішу запасного колеса, місце кріплення підрамника та колісні арки. Це через те, що саме на задні частини найбільше потрапляють пісок, реагенти, вода і т.п.
Ще однією “слабкою точкою” автомобілів з точки зору корозії експерти вважають пороги. Ржавчина на них зазвичай з’являється у місцях, які початково закриті спеціальними пластиковими накладками. Під час експлуатації під ними накопичується бруд і пісок, що провокує процес іржавіння під впливом вологи.
У той же час середня частина автомобіля краще захищена, тому волога і пісок потрапляють туди рідше. Найменше постраждає передня частина машини – особливо в районі моторного відсіку, де зазвичай є тепло і менш агресивне середовище.
Раніше ми повідомляли, що після зими важливо добре вимити кузов автомобіля. Особливу увагу слід приділити днищу, яке часто страждає від впливу реагентів.
Електрокари американської компанії Tesla за останні кілька років стали справжніми іконами автомобільної індустрії. Винятком не…
В умовах зростаючої злочинності та почастішання випадків викрадення автомобілів, власники транспортних засобів вдаються до різних…
Відомий американський автомеханік Скотті Кілмер закликав водіїв постійно стежити за технічним станом своїх автомобілів. Серед…
Надійність і довговічність завжди є одними з найважливіших якостей при виборі автомобіля. Не секрет, що…
У США задумалися про дивний жест поліцейських, які зупиняють автомобіль порушника на дорозі. На численних…
В Україні переважно вважається, що миття машини - справа суто естетична. Мовляв, їздити на брудному…