Корозія, яка з’являється на кузові машини, найшвидше руйнує задню частину, включаючи нішу запасного колеса, місце кріплення підрамника та колісні арки. Це через те, що саме на задні частини найбільше потрапляють пісок, реагенти, вода і т.п.
Ще однією “слабкою точкою” автомобілів з точки зору корозії експерти вважають пороги. Ржавчина на них зазвичай з’являється у місцях, які початково закриті спеціальними пластиковими накладками. Під час експлуатації під ними накопичується бруд і пісок, що провокує процес іржавіння під впливом вологи.
У той же час середня частина автомобіля краще захищена, тому волога і пісок потрапляють туди рідше. Найменше постраждає передня частина машини – особливо в районі моторного відсіку, де зазвичай є тепло і менш агресивне середовище.
Раніше ми повідомляли, що після зими важливо добре вимити кузов автомобіля. Особливу увагу слід приділити днищу, яке часто страждає від впливу реагентів.
Експерти назвали 10 найкращих кросоверів з пробігом на вторинному ринку. Досліджуйте оптимальні варіанти для покупки…
Tesla Model 3 2025 року отримала 5 зірок Euro NCAP та унікальні функції безпеки, включаючи…
Досліджте топ найгірших автомобільних моделей відомих виробників, які варто уникати через технічні недоліки та низьку…
Дізнайтеся про основні помилки використання кондиціонера в авто, щоб уникнути поломок та забезпечити комфорт під…
Дізнайтеся, як подовжити термін служби батареї електромобіля за допомогою простих порад. Зберігайте ємність акумулятора та…
Toyota попередила про значне підвищення цін на автомобілі через нові мита на імпорт. Споживачів чекають…