У передньо-, задньо- або повнопривідного автомобіля шини зношуються з різною швидкістю. Наприклад, авто з переднім приводом використовує передні колеса для керування та гальмування, тому переміщуючи їх місцями, водій вирівнює їхнє зношування і збільшує термін служби, пише “Апостроф”.
У СТО рекомендують здійснювати зміну шин хоча б раз на рік під час сезонної заміни або при пробігу близько 7500-10000 км.
Спосіб перестановки шин залежить від кількох факторів. Проте, перед усім важливо звернути увагу на те, чи направлені чи ненаправлені шини встановлені на автомобілі. Направлені шини мають спрямований в один бік малюнок протектора, який оптимізований для обертання колеса у певний бік. Стрілка та напис “Rotation” вказують напрямок обертання. Для ротації таких шин потрібно просто поміняти передні ліву та задню ліву та передню праву та задню праву шини місцями.
Ненаправлені шини можна встановити будь-якою стороною, тому що вони не мають напряму обертання. Для автомобілів із заднім приводом перемістіть передні шини в протилежні сторони задньої осі автомобіля: передня ліва стане задньою правою, а передня права – задньою лівою. Задні шини просто рухаються вперед без зміни сторін. На автомобілях із переднім приводом зробіть навпаки – перемістіть задні шини на протилежні сторони передньої осі, а передні шини поставте на задню вісь без зміни сторін.
У випадку асиметричних шин малюнок протектора відрізняється на внутрішній і зовнішній сторонах. Асиметрична гума на зовнішній і внутрішній сторонах позначається написами “Outside” та “Inside” відповідно.
Перестановка асиметричних виконується хрест-навхрест: треба змінити місцями ліве переднє і праве заднє, а також праве переднє і ліве заднє колеса, щоб при установці написи “Outside” знаходилися на зовнішній стороні.
Також слід зауважити, що думка про те, що у повнопривідних автомобілів шини зношуються більш рівномірно, є хибною. Тому перестановка шин на повнопривідному автомобілі також необхідна.
Розкішні німецькі кросовери - це поєднання стилю, технологій, високих якості та продуктивності. Все це і…
Зима - складний час для автомобілістів, особливо в умовах українських морозів. Однією з поширених проблем,…
Автомобілебудівна промисловість активно електрифікується і сегмент позашляховиків, зважаючи на свою популярність, не стоїть осторонь. Щороку…
Купівля вживаного автомобіля завжди пов'язана з ризиками. Такі фактори як вік і пробіг враховуються як…
Розкішні автомобілі здебільшого мають захмарні цінники, проте в деяких випадках їхня вартість дуже швидко падає…
Автомобільне скло - це не тільки важливий елемент захисту та огляду, але іноді й приклад…