Першим сучасним електричним позашляховиком став Toyota RAV4 EV, що вийшов у 90-х роках. Його конструкція з блоком батарей у підлозі вважалася революційною на той час, але стала стандартною для сучасної автомобільної промисловості. Проте його запас ходу склав лише 215 км на одному заряді.
Зараз електромобілі можуть проїхати в чотири-п’ять разів більше віддалі за один заряд. І це стосується не лише аеродинамічних седанів, але і SUV, які також можуть похизуватися вражаючим запасом ходу.
Наприклад:
1. Tesla Model Y: 531 км запас ходу
2. Tesla Model X: 560 км запас ходу
3. Fisker Ocean: 594 км запас ходу
4. Jeep Wagoneer S: 644 км запас ходу
5. Rivian R1S: 644 км запас ходу
6. Cadillac Escalade IQ: 724 км запас ходу
Глобальний тренд на електрифікацію не вбив попит на дизельні автомобілі, особливо в сегменті SUV. В…
Японські автомобілі традиційно вважаються надійними та безвідмовними. Mazda тут не виключення. Це підтверджує і останнє…
Існує поширена думка, що утримувати електромобілі дешево. Пального не потребують, через малу кількість деталей прості…
Японський автобренд Toyota представив оновлення для свого найбільш доступного автомобілю Corolla. Як пише Carscoops, рестайлінг…
Останні дні російські військові нещадно б’ють по Одещині, вражаючі об’єкти енергетичної та транспортної інфраструктури. Одним…
Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…