Кожен автовласник хоче, щоб його “залізний кінь” залишався справним якомога довше. Не буде сенсацією повідомити, що багато в чому це залежить від правильної експлуатації транспортного засобу. Але якими мають бути ці умови? Експерти провели практичні дослідження і з’ясували, що за певних обертів двигуна знос силового агрегату зводиться до мінімуму, а з ним і необхідність серйозного ремонту в найближчому майбутньому.
Зокрема, дослідникам вдалося встановити, що їзда на високих і низьких обертах для мотора однаково згубна. Як у першому, так і в другому випадках спостерігався підвищений знос фрикційних елементів двигуна. На низьких обертах це відбувається через брак мастильних матеріалів, а на високих – через деформацію деталей під впливом високих температур.
На думку фахівців, найоптимальнішим діапазоном є “вікно” у 2000-4000 обертів на хвилину під час руху. У цих межах мотор видає достатню продуктивність, але при цьому не страждає від негативних факторів.
Ситуація, коли машина з автоматичною коробкою втрачає гальма під час руху, може стати шоком. «Твоя…
Водії часто сподіваються, що жовта лампочка на панелі згасне сама. Але кожен символ має свою…
На трасі Нюрбургринг з’явився прототип Audi RS3 GT – гарячий хетчбек, який може стати фінальним…
В Японії офіційно представили новий Nissan Roox 2026 – компактний мікровен, який уже викликав ажіотаж…
Mercedes-Benz готує новий компактний позашляховик, який стане молодшим братом культового G-Class. У мережі його вже…
Мийка здається буденною справою, та іноді вона може нашкодити. Українські автовласники добре знають: взимку на…