Кожен автовласник хоче, щоб його “залізний кінь” залишався справним якомога довше. Не буде сенсацією повідомити, що багато в чому це залежить від правильної експлуатації транспортного засобу. Але якими мають бути ці умови? Експерти провели практичні дослідження і з’ясували, що за певних обертів двигуна знос силового агрегату зводиться до мінімуму, а з ним і необхідність серйозного ремонту в найближчому майбутньому.
Зокрема, дослідникам вдалося встановити, що їзда на високих і низьких обертах для мотора однаково згубна. Як у першому, так і в другому випадках спостерігався підвищений знос фрикційних елементів двигуна. На низьких обертах це відбувається через брак мастильних матеріалів, а на високих – через деформацію деталей під впливом високих температур.
На думку фахівців, найоптимальнішим діапазоном є “вікно” у 2000-4000 обертів на хвилину під час руху. У цих межах мотор видає достатню продуктивність, але при цьому не страждає від негативних факторів.
Нерідко буває, що прямо на під’їзді до світлофора активується жовтий сигнал. Така ситуація може спантеличити…
Японський автовриобник Nissan офіційно представив оновлення для свого популярного мінівена Serena. Як повідомляє Carscoops, покупцям…
Німецький автомобільний гігант Volkswagen офіційно повідомив, що більше не буде виробляти в Європі малі бензинові…
Обмеження на рух транспорту по трасі М-15 біля села Маяки, що на Одещині, знято. Про…
В Україні вимоги щодо знаходження водія в автомобілі під час зупинки поліцією є чітко регламентованими.…
Японський автовиробник Suzuki анонсував вихід нового компактного кросовера Across 2026. Фото нової моделі з’явились на…