Акумулятори відіграють ключову роль в електроживленні автомобілів, але існує безліч непорозумінь навколо їхньої роботи. Експерти видання Avtosota підготували інформацію про сім поширених міфів про автомобільні акумулятори.
Міф 1: Акумулятор = батарея
Хоча терміни “акумулятор” і “батарея” часто використовуються взаємозамінно, вони позначають різні речі. “Акумулятор” відноситься до пристрою, який накопичує і зберігає електричну енергію, в той час як “батарея” – це набір акумуляторів, об’єднаних в одну одиницю.
Міф 2: Занадто потужна батарея вб’є стартер
Цей міф невірний. Фактично, використання потужнішої батареї не зашкодить стартеру, оскільки він споживає тільки стільки енергії, скільки йому потрібно для запуску двигуна.
Міф 3: Батарея швидше розряджається в мороз
Холодні температури можуть зменшити продуктивність батареї, але вони не прискорюють її розряд. Фактично, холодні умови можуть уповільнити хімічні реакції всередині акумулятора, що знижує його здатність передавати енергію, але не спричиняє швидшого розряду.
Міф 4: Кальцієві батареї кращі за свинцеві
Кальцієві акумулятори мають деякі переваги перед свинцевими, як-от триваліший термін служби та менша схильність до саморозряду. Однак це не робить їх обов’язково найкращим вибором для всіх ситуацій, оскільки свинцеві акумулятори все ще мають деякі унікальні характеристики.
Міф 5: Батареї AGM не підходять для старих авто
Акумулятори AGM можуть бути прекрасним вибором для старих автомобілів. Вони мають більш високу стійкість до глибокого розряду і можуть краще справлятися з високими температурами, що робить їх привабливим варіантом для авто різного віку.
Міф 6: Акумулятор заряджається завжди під час поїздки
Акумулятор заряджається тільки тоді, коли двигун працює і генератор виробляє електрику. Під час поїздки акумулятор також витрачає енергію на живлення електричних пристроїв в автомобілі.
Міф 7: 60 А*год означає 60 А протягом 1 години
Це невірно. Зазначена ємність батареї в ампер-годинах (Ач) означає, що вона може витримувати струм певної інтенсивності протягом певного часу, але не обов’язково струм в 1 ампер протягом стільки годин. Наприклад, батарея ємністю 60 Агод може витримувати струм у 6 ампер протягом 10 годин або струм в 1 ампер протягом 60 годин.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…