Деякі автомобілі, незважаючи на свою популярність і загальну надійність, мають репутацію “оливожерів”. Проблема підвищеної витрати оливи може бути пов’язана з конструктивними особливостями двигунів, їхнім віком, а також технічним станом. В інтерв’ю з порталом ampercar.com моторист профільного автосервісу назвав кілька моделей, які відомі своїм підвищеним споживанням оливи. Розглянемо ці моделі докладніше.
ТОП автомобілів з підвищеною витратою оливи
1. Volkswagen, Skoda і Audi з моторами серії EA888 (1.8 і 2.0 літра)
Ці двигуни, випущені в другому десятилітті двотисячних років, відомі своїм високим споживанням оливи. Проблеми почалися після оновлення 2008 року, коли інженери змінили товщину кілець і розміри дренажних отворів у канавках поршня. У результаті ці зміни призвели до збільшення витрати оливи, яка іноді сягала до літра на тисячу кілометрів. Ці двигуни встановлювалися на такі моделі, як: VW Tiguan, Audi A4, Audi Q3, Skoda Octavia, Audi Q5, Volkswagen Golf, VW Jetta.
2. Audi з моторами серії EA837 (до 3 літрів)
Цей V-подібний двигун встановлювали на моделі Audi A8, Audi Q7 і VW Touareg, вироблені з 2008 по 2017 роки. Він також відомий своїм підвищеним споживанням оливи, особливо на старіших автомобілях.
3. BMW з двигунами серії N (N45 і N46)
Чотирициліндрові двигуни BMW серії N, такі як N45 і N46, здобули популярність завдяки високому споживанню оливи. Ці двигуни почали встановлювати на автомобілі BMW у 2000-х роках. Конструктори змінили форму поршнів на Т-подібну і зменшили простір для поршневих кілець, що призвело до підвищеної витрати оливи через мастилознімні ковпачки. Ці двигуни можна знайти в моделях BMW 3 серії.
4. Hyundai-KIA з двигунами серії G4KA / G4KD і G4NA (2 літри)
Двигуни із серії G4KA / G4KD і G4NA, встановлені на моделі Kia Soul, Sportage, Ceed, Optima і Cerato, випущені до 2018 року, також страждають від підвищеної витрати масла. Основною причиною є поява задирів на внутрішніх стінках циліндрів, що веде до витоку масла.
Причини підвищеної витрати масла
Знос поршневих кілець і циліндрів: Згодом поршневі кільця і циліндри можуть зношуватися, що призводить до витоку масла.
Неякісні сальники і ковпачки: Проблеми з герметичністю сальників і ковпачків також можуть сприяти витоку масла.
Проблеми з конструкцією: Деякі двигуни від самого початку спроектовані з недоліками, які сприяють підвищеній витраті оливи.
Несправності системи вентиляції картера: Неправильна робота системи вентиляції картера може призвести до підвищеної витрати оливи.
Від пробиття або спуску колеса ніхто з автомобілістів не застрахований. Саме тому кожен водій має…
Британське видання AutoExpress за підсумками щорічного дослідження Driver Power визначило модель кросовера, якою найкраще володіти…
Видання Автосота, посилаючись на експерта компанії Autolist Віктора Волошина, повідомляє, що старі моделі автомобілів, заточені…
Видання Autoblog досліджувало вторинний ринок автомобілів з метою визначити, які моделі кросоверів і позашляховиків віком…
Слідом за США Європейський Союз вирішив запровадити суттєві обмеження на ввезення та продаж китайських електромобілів.…
Механічна трансмісія стає менш популярною через очевидні переваги в простоті використання «автомата». Однак МКПП довгий…