Деякі автомобілі, незважаючи на свою популярність і загальну надійність, мають репутацію “оливожерів”. Проблема підвищеної витрати оливи може бути пов’язана з конструктивними особливостями двигунів, їхнім віком, а також технічним станом. В інтерв’ю з порталом ampercar.com моторист профільного автосервісу назвав кілька моделей, які відомі своїм підвищеним споживанням оливи. Розглянемо ці моделі докладніше.
ТОП автомобілів з підвищеною витратою оливи
1. Volkswagen, Skoda і Audi з моторами серії EA888 (1.8 і 2.0 літра)
Ці двигуни, випущені в другому десятилітті двотисячних років, відомі своїм високим споживанням оливи. Проблеми почалися після оновлення 2008 року, коли інженери змінили товщину кілець і розміри дренажних отворів у канавках поршня. У результаті ці зміни призвели до збільшення витрати оливи, яка іноді сягала до літра на тисячу кілометрів. Ці двигуни встановлювалися на такі моделі, як: VW Tiguan, Audi A4, Audi Q3, Skoda Octavia, Audi Q5, Volkswagen Golf, VW Jetta.
2. Audi з моторами серії EA837 (до 3 літрів)
Цей V-подібний двигун встановлювали на моделі Audi A8, Audi Q7 і VW Touareg, вироблені з 2008 по 2017 роки. Він також відомий своїм підвищеним споживанням оливи, особливо на старіших автомобілях.
3. BMW з двигунами серії N (N45 і N46)
Чотирициліндрові двигуни BMW серії N, такі як N45 і N46, здобули популярність завдяки високому споживанню оливи. Ці двигуни почали встановлювати на автомобілі BMW у 2000-х роках. Конструктори змінили форму поршнів на Т-подібну і зменшили простір для поршневих кілець, що призвело до підвищеної витрати оливи через мастилознімні ковпачки. Ці двигуни можна знайти в моделях BMW 3 серії.
4. Hyundai-KIA з двигунами серії G4KA / G4KD і G4NA (2 літри)
Двигуни із серії G4KA / G4KD і G4NA, встановлені на моделі Kia Soul, Sportage, Ceed, Optima і Cerato, випущені до 2018 року, також страждають від підвищеної витрати масла. Основною причиною є поява задирів на внутрішніх стінках циліндрів, що веде до витоку масла.
Причини підвищеної витрати масла
Знос поршневих кілець і циліндрів: Згодом поршневі кільця і циліндри можуть зношуватися, що призводить до витоку масла.
Неякісні сальники і ковпачки: Проблеми з герметичністю сальників і ковпачків також можуть сприяти витоку масла.
Проблеми з конструкцією: Деякі двигуни від самого початку спроектовані з недоліками, які сприяють підвищеній витраті оливи.
Несправності системи вентиляції картера: Неправильна робота системи вентиляції картера може призвести до підвищеної витрати оливи.
Глобальний тренд на електрифікацію не вбив попит на дизельні автомобілі, особливо в сегменті SUV. В…
Японські автомобілі традиційно вважаються надійними та безвідмовними. Mazda тут не виключення. Це підтверджує і останнє…
Існує поширена думка, що утримувати електромобілі дешево. Пального не потребують, через малу кількість деталей прості…
Японський автобренд Toyota представив оновлення для свого найбільш доступного автомобілю Corolla. Як пише Carscoops, рестайлінг…
Останні дні російські військові нещадно б’ють по Одещині, вражаючі об’єкти енергетичної та транспортної інфраструктури. Одним…
Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…