Статті

Ремонт обійдеться дорого: механік застеріг водіїв від маловідомої помилки з колесами

Чимало автолюбителів прагнуть поліпшити зовнішній вигляд своїх автомобілів, вдаючись до встановлення коліс більшого діаметра. Однак такий “апгрейд” може обернутися серйозними проблемами і значними фінансовими витратами. Відомий механік і блогер Скотті Кілмер, спираючись на свій 56-річний досвід роботи, застерігає водіїв від цієї маловідомої помилки.

Потенційні проблеми з підвіскою
Однією з головних небезпек, пов’язаних з використанням коліс більшого діаметра, є підвищене навантаження на підвіску. Кілмер пояснює, що такі колеса можуть часто битися об крила автомобіля, особливо на поганих дорогах, що призводить до пошкодження підвіски і шин. Великі колеса збільшують радіус і масу обертання, що може призвести до прискореного зносу компонентів підвіски і необхідності частого ремонту.

Вплив на керованість і безпеку
Зміна діаметра коліс також впливає на геометрію підвіски автомобіля. Це може призвести до погіршення керованості, особливо в поворотах. В результаті, водіям стає складніше контролювати автомобіль, що підвищує ризик аварійних ситуацій. Кілмер підкреслює, що автомобільні інженери ретельно розраховують розміри коліс для кожної моделі, щоб забезпечити оптимальні показники керованості та безпеки.

Збільшення витрати палива
Ще однією неприємною особливістю великих коліс є підвищення опору коченню. Це призводить до збільшення витрати палива, що позначається на економічності автомобіля. В умовах зростання цін на паливо це може істотно збільшити експлуатаційні витрати. Таким чином, використання коліс більшого діаметра не тільки вдарить по гаманцю власника під час ремонту підвіски, а й призведе до додаткових витрат на паливо.

Поради від експерта
Скотті Кілмер настійно рекомендує водіям дотримуватися розмірів коліс, рекомендованих виробником автомобіля. Конструктори ретельно розраховують всі параметри, щоб забезпечити баланс між зовнішнім виглядом, керованістю та економічністю. Порушення цих рекомендацій може призвести до безлічі проблем, які потребуватимуть дорогого ремонту.

Для тих, хто все ж хоче змінити зовнішній вигляд автомобіля, Кілмер радить розглянути інші методи, які не будуть настільки згубно впливати на технічний стан машини. Наприклад, можна встановити більш привабливі диски стандартного розміру або використовувати декоративні елементи, які не змінять конструктивних особливостей автомобіля.

Recent Posts

Що можуть зіпсувати на шиномонтажі: помилки, як не можна допускати

Весняний сезон шиномонтажу знову відкрився, і біля сервісів уже черги. Та не всі водії знають,…

05.12.2025

П’ять звичок, які тихо вбивають вашу коробку передач і спустошують гаманець

Автоматична коробка передач – складний механізм, що не прощає недбалості. Ремонт може обійтися від 125…

05.12.2025

Майже всі водії роблять це неправильно: як налаштувати дзеркала, щоб не потрапити в ДТП

Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…

05.12.2025

Чому досвідчені водії досі тримають у бардачку шматок господарського мила

У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…

05.12.2025

Картон під радіатор: чому водії ризикують спалити двигун, користуючись цим лайфхаком

Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…

05.12.2025

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025