Статті

Може трапитися з кожним: механік вказав на популярну проблему зі спідометром автомобіля

Проблеми зі спідометром можуть бути не тільки дратівливими, а й становити загрозу безпеці на дорозі. Провідний автомеханік Скотті Кілмер, відомий своїми практичними порадами щодо ремонту автомобілів, знайшов просте й ефективне рішення, яке може допомогти водіям уникнути дорогого ремонту.

На своєму YouTube-каналі Кілмер докладно пояснив, як впоратися з проблемою, яка може виникнути у кожного водія бензинового або дизельного автомобіля. Скотті зазначив, що стрілки спідометра часто «підстрибують» під час запуску автомобіля, що є нормальним явищем. Однак, якщо стрілка підскакує вище 2000 об/хв, це може свідчити про більш серйозну проблему з корпусом дросельної заслінки. Така ситуація потребує негайної уваги, оскільки може вказувати на необхідність очищення або заміни деталей.

Кілмер запропонував просте рішення, яке можна виконати самостійно, уникаючи дорогого візиту в автосервіс. Для цього знадобиться очищення корпусу дросельної заслінки.

Ось покрокова інструкція від Скотті Кілмера:

Підготовка: Переконайтеся, що у вас є необхідні матеріали – очищувач корпусу дросельної заслінки і повітрозабірника (його можна купити в будь-якому автомобільному магазині), ганчірка і рукавички. Роботу слід виконувати на холодному двигуні, щоб уникнути ризику загоряння.

Доступ до дросельної заслінки: Зніміть повітропровід, щоб отримати доступ до корпусу дросельної заслінки.

Очищення: Використовуйте очищувач для дросельної заслінки і повітрозабірника, розпорошуючи його на внутрішні частини корпусу. Кілмер рекомендує акуратно рухати заслінку пальцем, щоб проникнути в усі кути і видалити нагар.

Протирання: За допомогою ганчірки витріть усі забруднення. Переконайтеся, що всі частини корпусу чисті та вільні від нагару.

Сушка: Дайте корпусу дросельної заслінки висохнути на повітрі протягом 15 хвилин, щоб видалити всі пари від очищувача.

Чому це важливо?
Корпус дросельної заслінки є ключовою частиною системи впуску повітря в двигун. Він складається з трубки і поворотного клапана (метелика), який регулює потік повітря в двигун під час натискання на педаль акселератора. Засмічення або заїдання цієї частини може призвести до неправильної роботи двигуна і, як наслідок, проблем зі спідометром.

Додаткові поради

Кілмер також застеріг водіїв від використання невідповідних засобів для чищення. Важливо використовувати саме ті, які призначені для очищення дросельної заслінки і повітрозабірника. Неправильні хімікати можуть пошкодити деталі та погіршити ситуацію. Очищення дросельної заслінки не потрібне часто – достатньо проводити цю процедуру раз на рік або раз на пару років, залежно від умов експлуатації автомобіля.

Recent Posts

Картон під радіатор: чому водії ризикують спалити двигун, користуючись цим лайфхаком

Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…

05.12.2025

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025