Під час ремонту сучасних автомобілів правильна діагностика може мати ключове значення. Яскравим прикладом тому став випадок, описаний одним з українських водіїв у спільноті автомобілістів «еДрайв».
Чоловік під ніком Mike_v30 пояснив, що є власником Ford Focus III 2017 року з 2.0 бензиновим двигуном і роботизованою КПП PowerShift. У певний момент автомобіліст став помічати дивний стукіт з лівого боку авто. Спершу звук був неголосним, але з часом став посилюватися. Водій вирушив на СТО, де виявили люфт у лівому колесі, а також запідозрили проблему з рульовою тягою або рейкою. Чоловік купив нову тягу, але це не вирішило проблему. Потім він придбав додатково і нову рейку, яка обійшлася в чверть вартості авто – понад 18 тисяч гривень. Однак навіть після цього стукіт нікуди не зник.
Автовласник вирушив на інше СТО, де йому діагностували несправність кульової опори праворуч, але звук йшов з лівого боку. Після цього знайомий порадив чоловікові самому пошукати в інтернеті, яким буває звук зламаного опорного підшипника. Він був схожий на те, що водій чув у своєму авто. У розпачі чоловік замовив нову деталь і вирушив до автомайстерні, де проблему вирішили за 40 хвилин. У підсумку через неправильні рекомендації чоловік витратив на усунення несправності 27 800 гривень, хоча фактично це коштувало 1 800 гривень.
Японський автовиробник Toyota має репутацію компанії, що створює довговічну та безвідмовну техніку. Двигуни в цьому…
Якщо ви користуєтесь автомобілем в місті, то з проблемою застрягання в багні чи снігу, ймовірно,…
Іспанський виробник автомобілів Santana Motors відновив свою роботу через 15 років затишшя. Як пише Carscoops,…
Японський автовиробник Honda офіційно оголосив про запуск проекту Heritage Works, що спеціалізуватиметься на відродженні спортивних…
Французький автобренд Peugeot готується презентувати революційне технологічне рішення у світі автомобілебудування. Як повідомляє Carscoops, інженери…
Німецький автовиробник Volkswagen тестує автомобіль, які не потребує водія. Як пише Carscoops, на тестовий трек…