Під час ремонту сучасних автомобілів правильна діагностика може мати ключове значення. Яскравим прикладом тому став випадок, описаний одним з українських водіїв у спільноті автомобілістів «еДрайв».
Чоловік під ніком Mike_v30 пояснив, що є власником Ford Focus III 2017 року з 2.0 бензиновим двигуном і роботизованою КПП PowerShift. У певний момент автомобіліст став помічати дивний стукіт з лівого боку авто. Спершу звук був неголосним, але з часом став посилюватися. Водій вирушив на СТО, де виявили люфт у лівому колесі, а також запідозрили проблему з рульовою тягою або рейкою. Чоловік купив нову тягу, але це не вирішило проблему. Потім він придбав додатково і нову рейку, яка обійшлася в чверть вартості авто – понад 18 тисяч гривень. Однак навіть після цього стукіт нікуди не зник.
Автовласник вирушив на інше СТО, де йому діагностували несправність кульової опори праворуч, але звук йшов з лівого боку. Після цього знайомий порадив чоловікові самому пошукати в інтернеті, яким буває звук зламаного опорного підшипника. Він був схожий на те, що водій чув у своєму авто. У розпачі чоловік замовив нову деталь і вирушив до автомайстерні, де проблему вирішили за 40 хвилин. У підсумку через неправильні рекомендації чоловік витратив на усунення несправності 27 800 гривень, хоча фактично це коштувало 1 800 гривень.
В Україні помітили тюнінгований McLaren 720S на 1100 сил. Суперкар став ще швидшим із новим…
Дізнайтеся про п'ять прихованих несправностей автомобіля, які можуть зашкодити вашій безпеці. Вчасна діагностика допоможе уникнути…
Skoda Octavia — одна з найпопулярніших моделей серед українських водіїв. Вона поєднує комфорт, місткий салон…
В Україні виявили рідкісний Mercedes G-Class з унікальним тюнингом від Urban Automotive. Авто вражає карбоновими…
Покупка вживаного автомобіля — це завжди компроміс між бажанням зекономити та ризиком отримати «вічного клієнта»…
В Україні пропонують значно підвищити штрафи за порушення правил дорожнього руху. Новий законопроєкт включає покарання…