Слідом за США Європейський Союз вирішив запровадити суттєві обмеження на ввезення та продаж китайських електромобілів. Як пише Bloomberg, це стало несподіванкою для влади Китаю, яка прийшла в шок від жорстких заходів Брюсселя.
Повідомляється, що з 4 липня, крім наявних мит у розмірі 10% від вартості авто, ввезення китайських електрокарів до ЄС обкладатиметься додатковими зборами до 38,1%. Найбільші обмеження накладаються на машини марки SAIC. Для BYD мита становитимуть 17,4%, для Geely – 20%.
Влада ЄС ухвалила відповідне рішення у зв’язку зі зростаючим лідерством Китаю в галузі виробництва електромобілів і загрози місцевим виробникам. Причому найбільше підвищення мит лобіювали країни, які найменше ризикують від потенційних заходів у відповідь Пекіна, такі як Франція. А ось у Німеччині, чиї автовиробники активно виробляють і постачають машини до КНР, до останнього чинили опір зазначеному рішенню.
У Китаї очікували, що влада ЄС посилить порядок ввезення китайської автопродукції, але виявилися неготовими до таких жорстких обмежень. Повідомляється, що рішення Брюсселя викликало в Пекіні справжній шок. Тим часом китайські представники вже заявили, що розглянуть питання відповідних заходів щодо Євросоюзу в сільському господарстві, алкоголі, авіації та автомобілях з великими двигунами.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…