Слідом за США Європейський Союз вирішив запровадити суттєві обмеження на ввезення та продаж китайських електромобілів. Як пише Bloomberg, це стало несподіванкою для влади Китаю, яка прийшла в шок від жорстких заходів Брюсселя.
Повідомляється, що з 4 липня, крім наявних мит у розмірі 10% від вартості авто, ввезення китайських електрокарів до ЄС обкладатиметься додатковими зборами до 38,1%. Найбільші обмеження накладаються на машини марки SAIC. Для BYD мита становитимуть 17,4%, для Geely – 20%.
Влада ЄС ухвалила відповідне рішення у зв’язку зі зростаючим лідерством Китаю в галузі виробництва електромобілів і загрози місцевим виробникам. Причому найбільше підвищення мит лобіювали країни, які найменше ризикують від потенційних заходів у відповідь Пекіна, такі як Франція. А ось у Німеччині, чиї автовиробники активно виробляють і постачають машини до КНР, до останнього чинили опір зазначеному рішенню.
У Китаї очікували, що влада ЄС посилить порядок ввезення китайської автопродукції, але виявилися неготовими до таких жорстких обмежень. Повідомляється, що рішення Брюсселя викликало в Пекіні справжній шок. Тим часом китайські представники вже заявили, що розглянуть питання відповідних заходів щодо Євросоюзу в сільському господарстві, алкоголі, авіації та автомобілях з великими двигунами.
Мінінфраструктури України готує масштабне нововведення для українських водіїв. Як повідомляє УНІАН, чиновники планують запропонувати введення…
Мало хто з українських водіїв звертає увагу на те, скільки пального вони спалюють в заторах.…
Днями в Харкові сталась серйозна ДТП, в результаті якої значні травми отримали дві школярки 13…
В Україні домінує вторинний ринок автомобілів, бо нові автівки часто місцевим автомобілістам просто не по…
Раніше вторинний ринок в Україні асоціювався з приватними угодами між звичайними громадянами, в тому числі…
Доволі дивний атрибут в США можна побачити на службових автомобілях місцевих спецслужб. Довгі лацніюги кріплять…