З наближенням літнього сезону багато автомобілістів починають помічати проблеми з кондиціонером у своїх транспортних засобах. Тепле повітря, що дме з вентиляційних отворів замість освіжаючої прохолоди, може бути результатом різних несправностей. Експерт із десятирічним досвідом роботи в авторемонтній майстерні ділиться своєю думкою про три найпоширеніші проблеми, з якими стикаються власники автомобілів.
1. Низький рівень фреону
Однією з основних причин того, що кондиціонер в автомобілі дме теплим повітрям, є низький рівень фреону. Автомобільні системи кондиціонування являють собою замкнуті системи, в яких холодоагент не повинен витікати. Однак негерметичність системи призводить до витоку фреону, що знижує ефективність роботи кондиціонера.
Процес діагностики та усунення витоку охоплює підключення спеціального обладнання для відновлення фреону, моніторинг тиску в системі та введення ультрафіолетового барвника для виявлення місць витоку. Найпоширеніші місця витоків – це ущільнення, металеві лінії подачі та повернення, конденсатор і компресор кондиціонера. Вартість ремонту може варіюватися залежно від складності проблеми та необхідних деталей.
2. Несправність компресора кондиціонера
Компресор – це ключовий елемент системи кондиціонування автомобіля, який відповідає за стиснення фреону від низького тиску до високого. Поломка компресора часто призводить до значних витрат на його заміну. Важливо відзначити, що для збереження гарантії на новий компресор майстерні зазвичай вимагають заміни випарника і ресивера/осушувача, що збільшує загальні витрати на ремонт.
Власники автомобілів можуть розглянути варіанти використання післяпродажного або відновленого компресора, що може знизити витрати. Однак вибір компонентів має бути узгоджений з консультантом, щоб гарантувати якість і надійність ремонту.
3. Несправне реле
Електричні компоненти також відіграють важливу роль у роботі автомобільних систем кондиціонування. Однією з найчастіших електричних несправностей є вихід з ладу реле керування компресором кондиціонера. Це особливо актуально для старих автомобілів Honda, де ця проблема трапляється досить часто.
Реле являє собою невелику квадратну вилку всередині блоку запобіжників, який знаходиться в моторному відсіку. Заміна несправного реле – одна з найдешевших і найпростіших процедур порівняно з іншими можливими проблемами кондиціонера. Важливо правильно визначити потрібне реле, оскільки в блоці запобіжників може бути кілька реле з однаковими номерами деталей, але які обслуговують різні системи.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…