Статті

Чому зростає рівень антифризу в автомобілі та що з цим робити

Кожен сучасний автомобіль з двигуном внутрішнього згоряння оснащений системою охолодження, ключовим компонентом якої є антифриз. Він циркулює через розширювальний бачок, даючи змогу контролювати і заправляти рівень охолоджувальної рідини. Однак деякі водії помічають, що рівень антифризу в бачку іноді збільшується. Що ж спричиняє таке явище? Керівник автосервісу дав порталу Wheel-News відповідь на це питання.

Природне розширення антифризу
Перш за все, варто зазначити, що антифриз має властивість розширюватися під час нагрівання. Тому система охолодження та розширювальний бачок не заповнюються до максимуму. Це нормально і передбачувано, особливо в спекотну погоду, коли двигун нагрівається сильніше. У таких випадках панікувати не варто, оскільки це тимчасове явище, пов’язане з тепловими процесами в системі.

Технічні несправності
Проте, якщо рівень антифризу залишається підвищеним навіть після охолодження двигуна, це може вказувати на технічні проблеми. Одна з можливих причин – повітряна пробка в системі охолодження. Повітряні пробки виникають через пошкодження в радіаторі або патрубках, що призводить до неправильної циркуляції рідини та її накопичення в розширювальному бачку.

Повітряні пробки та витоки
Для виявлення та усунення повітряної пробки власнику автомобіля необхідно звернутися до фахівців. Повітряні пробки можуть супроводжуватися підтіканнями антифризу, що також є ознакою пошкоджень у системі. Регулярна перевірка та обслуговування системи охолодження допоможуть уникнути подібних проблем.

Проблеми з гумовими ущільненнями і прокладкою ГБЦ
Ще одна часта причина зростання рівня антифризу в бачку – це пошкодження гумових ущільнень і прокладки головки блоку циліндрів (ГБЦ). Особливо це стосується старих автомобілів. Пошкодження прокладки ГБЦ може призвести до проникнення антифризу в мастило двигуна, що є вкрай небезпечним і потребує негайного ремонту. Ігнорування цієї проблеми може призвести до серйозних пошкоджень двигуна і його виходу з ладу.

Рекомендації з обслуговування
Антифриз, як і будь-який інший технічний засіб, потребує регулярного оновлення. Виробники автомобілів рекомендують замінювати охолоджувальну рідину кожні два роки. Згодом антифриз втрачає свої властивості і перестає ефективно охолоджувати двигун, що також може призвести до його перегріву і збільшення рівня рідини в розширювальному бачку.

Share
автор
Артем Панченко

Recent Posts

ТОП-5 ненадійних вживаних кросоверів, які тільки тягнуть гроші на ремонт

Купівля вживаного кросовера здається вигідною, поки він не починає “поглинати” ваш бюджет на нескінченні ремонти.…

15.05.2025

MG представила новий дешевий кросовер: конкурент Hyundai Santa Fe та Kia Sorento

MG представила новий кросовер QS, що конкурує з Hyundai Santa Fe і Kia Sorento. Стильний,…

14.05.2025

Чому не можна глушити двигун в авто одразу після поїздки: пояснення експертів

Сучасні автомобілі — це високотехнологічні системи, де навіть звичні дії потребують грамотного підходу. Одне з…

14.05.2025

KIA готує новий рамний позашляховик для конкуренції з Land Cruiser Prado

Kia планує випустити новий рамний позашляховик на базі Tasman, що стане конкурентом Toyota Land Cruiser…

14.05.2025

Як працює автовикуп: все, що потрібно знати перед продажем авто

Продаж автомобіля — це завжди виклик. Потрібно знайти покупця, домовитися про зустріч, вести переговори, оформлювати…

14.05.2025

Топ-5 кросоверів, які дуже швидко гниють: тримайтеся від них подалі

Купуючи вживаний кросовер у 2025 році, варто звертати увагу не лише на технічний стан двигуна…

14.05.2025