Кожен сучасний автомобіль з двигуном внутрішнього згоряння оснащений системою охолодження, ключовим компонентом якої є антифриз. Він циркулює через розширювальний бачок, даючи змогу контролювати і заправляти рівень охолоджувальної рідини. Однак деякі водії помічають, що рівень антифризу в бачку іноді збільшується. Що ж спричиняє таке явище? Керівник автосервісу дав порталу Wheel-News відповідь на це питання.
Природне розширення антифризу
Перш за все, варто зазначити, що антифриз має властивість розширюватися під час нагрівання. Тому система охолодження та розширювальний бачок не заповнюються до максимуму. Це нормально і передбачувано, особливо в спекотну погоду, коли двигун нагрівається сильніше. У таких випадках панікувати не варто, оскільки це тимчасове явище, пов’язане з тепловими процесами в системі.
Технічні несправності
Проте, якщо рівень антифризу залишається підвищеним навіть після охолодження двигуна, це може вказувати на технічні проблеми. Одна з можливих причин – повітряна пробка в системі охолодження. Повітряні пробки виникають через пошкодження в радіаторі або патрубках, що призводить до неправильної циркуляції рідини та її накопичення в розширювальному бачку.
Повітряні пробки та витоки
Для виявлення та усунення повітряної пробки власнику автомобіля необхідно звернутися до фахівців. Повітряні пробки можуть супроводжуватися підтіканнями антифризу, що також є ознакою пошкоджень у системі. Регулярна перевірка та обслуговування системи охолодження допоможуть уникнути подібних проблем.
Проблеми з гумовими ущільненнями і прокладкою ГБЦ
Ще одна часта причина зростання рівня антифризу в бачку – це пошкодження гумових ущільнень і прокладки головки блоку циліндрів (ГБЦ). Особливо це стосується старих автомобілів. Пошкодження прокладки ГБЦ може призвести до проникнення антифризу в мастило двигуна, що є вкрай небезпечним і потребує негайного ремонту. Ігнорування цієї проблеми може призвести до серйозних пошкоджень двигуна і його виходу з ладу.
Рекомендації з обслуговування
Антифриз, як і будь-який інший технічний засіб, потребує регулярного оновлення. Виробники автомобілів рекомендують замінювати охолоджувальну рідину кожні два роки. Згодом антифриз втрачає свої властивості і перестає ефективно охолоджувати двигун, що також може призвести до його перегріву і збільшення рівня рідини в розширювальному бачку.
Купівля вживаного кросовера здається вигідною, поки він не починає “поглинати” ваш бюджет на нескінченні ремонти.…
MG представила новий кросовер QS, що конкурує з Hyundai Santa Fe і Kia Sorento. Стильний,…
Сучасні автомобілі — це високотехнологічні системи, де навіть звичні дії потребують грамотного підходу. Одне з…
Kia планує випустити новий рамний позашляховик на базі Tasman, що стане конкурентом Toyota Land Cruiser…
Продаж автомобіля — це завжди виклик. Потрібно знайти покупця, домовитися про зустріч, вести переговори, оформлювати…
Купуючи вживаний кросовер у 2025 році, варто звертати увагу не лише на технічний стан двигуна…