Як відомо, кожному автомобілю з ДВЗ необхідна періодична заміна моторного масла. Однак не всі знають, що при цьому в машині потрібно міняти ще одну деталь.
Як пише Dexpens, багато майстрів вдаються до зміни пробки картера після заміни оливи в автомобілі. Послуга на звичайних СТО коштуватиме близько 500 гривень, а в майстернях класом вище – ще дорожче. Навіщо ж це робиться? Зазначається, що деякі марки автомобілів використовують як ущільнювач для кришки картера сталеве кільце, яке деформує різьблення під час закручування, від чого може утворитися протікання.
Експерти рекомендують використовувати мідну ущільнювальну шайбу замість сталевої. Відомо, що мідь дорожча за сталь, тому виробники не використовують її як ущільнювач, але для автовласника використання такого рішення вийде дешевше заміни всієї пробки картера на СТО.
Німецький автопром давно асоціюється з якістю, надійністю та витривалістю. І навіть якщо ваш бюджет обмежений…
Автомобільний світ 2025 року вражає розмаїттям, але серед десятків новинок є ті, що задають тон.…
Встановлення газобалонного обладнання (ГБО) — популярне рішення серед українських водіїв, які хочуть знизити витрати на…
Німецький автопром давно асоціюється з якістю, технічною досконалістю та ресурсом, якого вистачає на сотні тисяч…
Чому слово "Toyota" стало майже синонімом надійності? Багато хто чув історії про ці автомобілі, що…
Обираючи вживаний автомобіль, більшість покупців звертають увагу не лише на ціну, а й на надійність,…