Як відомо, кожному автомобілю з ДВЗ необхідна періодична заміна моторного масла. Однак не всі знають, що при цьому в машині потрібно міняти ще одну деталь.
Як пише Dexpens, багато майстрів вдаються до зміни пробки картера після заміни оливи в автомобілі. Послуга на звичайних СТО коштуватиме близько 500 гривень, а в майстернях класом вище – ще дорожче. Навіщо ж це робиться? Зазначається, що деякі марки автомобілів використовують як ущільнювач для кришки картера сталеве кільце, яке деформує різьблення під час закручування, від чого може утворитися протікання.
Експерти рекомендують використовувати мідну ущільнювальну шайбу замість сталевої. Відомо, що мідь дорожча за сталь, тому виробники не використовують її як ущільнювач, але для автовласника використання такого рішення вийде дешевше заміни всієї пробки картера на СТО.
Для багатьох автолюбителів, особливо власників спортивних автомобілів, відчуття швидкості та прискорення - невід'ємна частина водіння.…
Якщо ви розглядаєте купівлю вживаного позашляховика, важливо врахувати безліч чинників: комфорт, практичність, безпеку і позашляховий…
Літні місяці приносять не тільки спекотні дні та довгоочікувані відпустки, а й певні ризики для…
В автомобільній індустрії незаперечно лідирують японські бренди, як-от Toyota та Honda, які славляться своєю надійністю.…
Кожен водій регулярно відвідує автозаправні станції (АЗС), проте підходи до заправки можуть сильно відрізнятися. Одні…
В умовах, коли вартість володіння автомобілем продовжує зростати, купівля надійного і привабливого уживаного автомобіля стає…