Як відомо, кожному автомобілю з ДВЗ необхідна періодична заміна моторного масла. Однак не всі знають, що при цьому в машині потрібно міняти ще одну деталь.
Як пише Dexpens, багато майстрів вдаються до зміни пробки картера після заміни оливи в автомобілі. Послуга на звичайних СТО коштуватиме близько 500 гривень, а в майстернях класом вище – ще дорожче. Навіщо ж це робиться? Зазначається, що деякі марки автомобілів використовують як ущільнювач для кришки картера сталеве кільце, яке деформує різьблення під час закручування, від чого може утворитися протікання.
Експерти рекомендують використовувати мідну ущільнювальну шайбу замість сталевої. Відомо, що мідь дорожча за сталь, тому виробники не використовують її як ущільнювач, але для автовласника використання такого рішення вийде дешевше заміни всієї пробки картера на СТО.
Мало хто з водіїв буде радий, якщо його автомобіль зупинить поліція. Однак патрульним також іноді…
В Україні поліції заборонено зупиняти автомобілі на власний розсуд без конкретної причини. Але це зовсім…
Автомобільні штрафи в Україні є найпоширенішим покаранням для водіїв за порушення ПДР. Водночас багато хто…
Розкішні німецькі кросовери - це поєднання стилю, технологій, високих якості та продуктивності. Все це і…
Зима - складний час для автомобілістів, особливо в умовах українських морозів. Однією з поширених проблем,…
Автомобілебудівна промисловість активно електрифікується і сегмент позашляховиків, зважаючи на свою популярність, не стоїть осторонь. Щороку…