Як відомо, кожному автомобілю з ДВЗ необхідна періодична заміна моторного масла. Однак не всі знають, що при цьому в машині потрібно міняти ще одну деталь.
Як пише Dexpens, багато майстрів вдаються до зміни пробки картера після заміни оливи в автомобілі. Послуга на звичайних СТО коштуватиме близько 500 гривень, а в майстернях класом вище – ще дорожче. Навіщо ж це робиться? Зазначається, що деякі марки автомобілів використовують як ущільнювач для кришки картера сталеве кільце, яке деформує різьблення під час закручування, від чого може утворитися протікання.
Експерти рекомендують використовувати мідну ущільнювальну шайбу замість сталевої. Відомо, що мідь дорожча за сталь, тому виробники не використовують її як ущільнювач, але для автовласника використання такого рішення вийде дешевше заміни всієї пробки картера на СТО.
Німецький автовиробник BMW давно асоціюється з інженерною досконалістю і продуктивними двигунами. В історії бренду було…
Німецький автовиробник Audi представив на своїх офіційних ресурсах свіжий тизер третього покоління кросовера Q3. Дебют…
Паливний насос є найважливішим компонентом в сучасному автомобілі, оскільки від його роботи безпосередньо залежить стабільна…
Японська компанія Suzuki офіційно підтвердила розробку другого покоління кросовера Across, який є фірмовим двійником популярної…
Якщо ви мрієте про преміальний кросовер, але не маєте відповідного бюджету, варто звернути увагу на…
Серед автомобілістів існує думка, що пропуск передач під час керування механічною трансмісією дозволить істотно скоротити…