Бічний поріз шини є нечастою, але серйозною проблемою, яку все ж можна виправити. У деяких випадках майстерні навіть дають гарантії на ремонт цієї несправності, але досить рідко.
Імовірність, що проблему вирішать, залежить від місця і розміру порізу. Якщо пошкодження занадто велике, за нього ніхто не візьметься. Коли поріз близько до краю шини або протектора, це також знижує шанси на відновлення. У місці, де сходиться бігова доріжка і боковина шини найменше рекомендується проводити ремонт через максимальне навантаження на цю ділянку.
Ремонт порізів проводиться шляхом гарячої вулканізації. Місце пошкодження зачищають і розширюють, щоб вкласти всередину смужки гуми. Після цього шину піддають термічній обробці протягом години. Потім на місце порізу встановлюють спеціальну латку з нитками, які компенсують пошкоджені нитки шини.
Є й одноетапна вулканізація, відмінність якої полягає в приклеюванні латки разом із шарами гуми. Цей спосіб потребує більше часу, оскільки місце ремонту виходить дуже товстим.
Процедура ремонту завжди пов’язана з певними ризиками, її успішність безпосередньо залежить від кваліфікації майстра.
Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…
Днями в Сумах стався курйозний, але в той же час небезпечний інцидент за участю 16-річного…
18 грудня в Харкові сталась серйозна ДТП. Легковик під керуванням судді Валківського районного суду Алли…
В 2025 році на ринку дебютували сотні нових бензинових моделей. В більшості випадків тренд рухається…
Якщо ви шукаєте практичне та економне авто не за «всі гроші світу» для щоденних поїздок…
Придбання першого авто – це завжди велика відповідальність. Складність не лише в тому, що машина…