Бічний поріз шини є нечастою, але серйозною проблемою, яку все ж можна виправити. У деяких випадках майстерні навіть дають гарантії на ремонт цієї несправності, але досить рідко.
Імовірність, що проблему вирішать, залежить від місця і розміру порізу. Якщо пошкодження занадто велике, за нього ніхто не візьметься. Коли поріз близько до краю шини або протектора, це також знижує шанси на відновлення. У місці, де сходиться бігова доріжка і боковина шини найменше рекомендується проводити ремонт через максимальне навантаження на цю ділянку.
Ремонт порізів проводиться шляхом гарячої вулканізації. Місце пошкодження зачищають і розширюють, щоб вкласти всередину смужки гуми. Після цього шину піддають термічній обробці протягом години. Потім на місце порізу встановлюють спеціальну латку з нитками, які компенсують пошкоджені нитки шини.
Є й одноетапна вулканізація, відмінність якої полягає в приклеюванні латки разом із шарами гуми. Цей спосіб потребує більше часу, оскільки місце ремонту виходить дуже товстим.
Процедура ремонту завжди пов’язана з певними ризиками, її успішність безпосередньо залежить від кваліфікації майстра.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…