Бічний поріз шини є нечастою, але серйозною проблемою, яку все ж можна виправити. У деяких випадках майстерні навіть дають гарантії на ремонт цієї несправності, але досить рідко.
Імовірність, що проблему вирішать, залежить від місця і розміру порізу. Якщо пошкодження занадто велике, за нього ніхто не візьметься. Коли поріз близько до краю шини або протектора, це також знижує шанси на відновлення. У місці, де сходиться бігова доріжка і боковина шини найменше рекомендується проводити ремонт через максимальне навантаження на цю ділянку.
Ремонт порізів проводиться шляхом гарячої вулканізації. Місце пошкодження зачищають і розширюють, щоб вкласти всередину смужки гуми. Після цього шину піддають термічній обробці протягом години. Потім на місце порізу встановлюють спеціальну латку з нитками, які компенсують пошкоджені нитки шини.
Є й одноетапна вулканізація, відмінність якої полягає в приклеюванні латки разом із шарами гуми. Цей спосіб потребує більше часу, оскільки місце ремонту виходить дуже товстим.
Процедура ремонту завжди пов’язана з певними ризиками, її успішність безпосередньо залежить від кваліфікації майстра.
В Україні вторинний ринок домінує, однак є водії, які упереджено відносяться до вживаних автомобілів. А…
Користувач TikTok Кевін (@iamkevinperson) опублікував вірусне відео, в якому підняв болючу для багатьох автовласників проблему.…
Часто українські водії, коли їх зупинила поліція, впадають в паніку та виконують абсолютно всі вимоги…
В різних країнах у водіїв своя культура спілкування, яка включає в себе унікальні жести, слова…
Вторинний ринок автомобілів домінує в Україні, в продажу неймовірна кількість моделей. Для українців цей варіант…
Останнім часом в Європі водії автомобілів все частіше стикаються з щільним трафіком велосипедистів. Цей вид…