Турбовані двигуни останнім часом стали дедалі частіше з’являтися в автомобілях через свою потужність і продуктивність. Водночас такі мотори мають свої вразливості та можуть швидше зношуватися, що потребує додаткової уваги з боку водіїв. Експерти назвали 5 способів максимально відстрочити загибель силової установки, не вдаючись до дорогих процедур.
По-перше, рекомендується скоротити періодичність заміни моторного мастила на 30-50%. Мастило в турбованому двигуні краще міняти не кожні 10 000, а кожні 7 000 кілометрів. При цьому мастило має відповідати вимогам виробника.
По-друге потрібно стежити за чистотою компонентів, які забезпечують нормальну роботу двигуна. Наприклад, повітряного фільтра, який зазвичай рекомендується міняти кожні 30 000 кілометрів, але в машинах з турбіною краще робити це вдвічі частіше.
Крім того потрібно стежити за чистотою радіаторів охолодження ДВЗ, інтеркулерів і кондиціонера. Це також тією чи іншою мірою позначається на роботі двигуна.
Турбомотор завжди потрібно прогрівати перед поїздкою до моменту, коли обороти почнуть знижуватися. На дорозі найкраще дотримуватися спокійного, неагресивного стилю водіння, а після інтенсивної їзди рекомендується дати двигуну попрацювати одну-дві хвилини на холостому ходу.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…