Минуло вже 16 років, як американська компанія Tesla почала масово випускати електрокари. За цей час бренд підкорив мільйони автолюбителів по всьому світу, але жодного разу не вдався до використання яскравих кольорів під час випуску своїх машин. Хоча їхні конкуренти не нехтують цим маркетинговим ходом. Стало відомо, з чим пов’язана така політика Tesla.
У лінійці Tesla можна побачити моделі білого, сірого, чорного і сріблястого кольорів. Дуже рідко компанія погоджувалася пофарбувати свої авто в коричневий або зелений кольори, але на цьому все. Остання новинка бренду в особі пікапа Cybertruck і зовсім випускається без будь-якого фарбування, що, втім, створює масу проблем з корозією кузова.
Чому ж Tesla десятиліттями вперто відмовляється додати своїй продукції більше фарб? Вся справа у філософії бренду. На початку 2010-х, коли компанія почала випускати Model S, філософія спрощеного дизайну під назвою “мінімалізм” досягла піку. Подібну тенденцію можна помітити в багатьох науково-фантастичних фільмах. Ним же керуються дизайнери Apple, які не особливо прикрашають свою продукцію.
Водночас сліпе дотримання Tesla трендів мінімалізму заганяють компанію в пастку. Якщо 16 років тому її автомобілі здавалися чимось неймовірним і революційним, то сьогодні модельний ряд бренду виглядає як демонстрація кризи ідей. Філософія компанії заважає їй розвиватися і пропонувати якісь нові рішення. Поява футуристичного пікапа Cybertruck з незвичними формами – це один зі способів, яким Tesla намагається вирватися із застою. Великі надії, судячи з усього, бренд покладає і на майбутню модель Roadster. Але як буде на практиці, покаже час.
Водійка з США Александра Крейг поскаржилась у себе в TikTok на проблему, про яку вона…
Новітню модель розкішного Rolls-Royce Phantom помітили днями у Львові. Як пише ТопЖир, автівка мала унікальне…
В Україні корейські автомобілі давно стали одними з найбільш популярних. Це вже не «дешева альтернатива»,…
На українських дорогах нерідко можна зустріти автівки з проблисковими маячками. Деякі водії, побачивши їх, губляться…
В Україні на вторинному автомобільному ринку дуже популярний бюджетний сегмент. Українці охоче купують недорогі моделі,…
В Україні серед водіїв є поширена звичка піднімати на ніч двірники автомобілів. Мовляв, таким чином…