Сьогодні чимало автовласників вважають за краще ремонтувати свої машини на СТО, а не самостійно. Однак у таких випадках слід проявляти обережність, а не сліпо довіряти незнайомим механікам. Зокрема, фахівці рекомендують завжди оглядати днище автомобіля після кожного ремонту, перш ніж розраховуватися з сервісом.
Зазначається, що серед українських СТО стало поширеною практикою видалення каталізатора з вихлопної системи. Механіки просто крадуть його, щоб перепродати. Одразу помітити нестачу важко, а надалі довести, що крадіжку здійснили в сервісі – практично неможливо.
Також нерідко майстри встановлюють вживані деталі підвіски замість нових, які купує для ремонту власник. Останні також перепродують, отримуючи подвійну вигоду. Нерідко клієнтів СТО обманюють під час діагностики, вказуючи на несправність деталей, які насправді працюють справно. Їх не міняють, а куплені власником запчастини також збувають.
Фахівці рекомендують ретельно приймати роботи з ремонту на СТО. Можна попросити майстра показати замінені деталі і ті, які вийшли з ладу. Також не варто боятися вимагати розповісти про всі роботи, які були проведені за ваші гроші.
За підсумками вересня стали відомі автомобільні уподобання українців. Асоціація «Укравтопром» опублікувала ТОП-10 найпопулярніших легкових автомобілів…
Останніми роками в Україні стало популярним купувати вживані автомобілі зі США. Часто такі машини з…
Як відомо, водіння автомобіля в нетверезому стані не просто так карається величезними штрафами і негайним…
Обслуговування автомобіля потребує уваги до стану вузлів і агрегатів, а також ретельного догляду за ними.…
Наближається зима, а з нею і суворі погодні умови, які стануть викликом для будь-якого автомобіліста.…
За останні десятиліття ринок позашляховиків пройшов довгий шлях, і крім вражаючих характеристик, багато хто з…