Сьогодні чимало автовласників вважають за краще ремонтувати свої машини на СТО, а не самостійно. Однак у таких випадках слід проявляти обережність, а не сліпо довіряти незнайомим механікам. Зокрема, фахівці рекомендують завжди оглядати днище автомобіля після кожного ремонту, перш ніж розраховуватися з сервісом.
Зазначається, що серед українських СТО стало поширеною практикою видалення каталізатора з вихлопної системи. Механіки просто крадуть його, щоб перепродати. Одразу помітити нестачу важко, а надалі довести, що крадіжку здійснили в сервісі – практично неможливо.
Також нерідко майстри встановлюють вживані деталі підвіски замість нових, які купує для ремонту власник. Останні також перепродують, отримуючи подвійну вигоду. Нерідко клієнтів СТО обманюють під час діагностики, вказуючи на несправність деталей, які насправді працюють справно. Їх не міняють, а куплені власником запчастини також збувають.
Фахівці рекомендують ретельно приймати роботи з ремонту на СТО. Можна попросити майстра показати замінені деталі і ті, які вийшли з ладу. Також не варто боятися вимагати розповісти про всі роботи, які були проведені за ваші гроші.
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…