Сьогодні чимало автовласників вважають за краще ремонтувати свої машини на СТО, а не самостійно. Однак у таких випадках слід проявляти обережність, а не сліпо довіряти незнайомим механікам. Зокрема, фахівці рекомендують завжди оглядати днище автомобіля після кожного ремонту, перш ніж розраховуватися з сервісом.
Зазначається, що серед українських СТО стало поширеною практикою видалення каталізатора з вихлопної системи. Механіки просто крадуть його, щоб перепродати. Одразу помітити нестачу важко, а надалі довести, що крадіжку здійснили в сервісі – практично неможливо.
Також нерідко майстри встановлюють вживані деталі підвіски замість нових, які купує для ремонту власник. Останні також перепродують, отримуючи подвійну вигоду. Нерідко клієнтів СТО обманюють під час діагностики, вказуючи на несправність деталей, які насправді працюють справно. Їх не міняють, а куплені власником запчастини також збувають.
Фахівці рекомендують ретельно приймати роботи з ремонту на СТО. Можна попросити майстра показати замінені деталі і ті, які вийшли з ладу. Також не варто боятися вимагати розповісти про всі роботи, які були проведені за ваші гроші.
Корейський автовиробник Hyundai проводить останні приготування до майбутньої прем’єри свого найбільшого електромобілю. Як повідомляє Telegrafi,…
Кросовер Skoda Karoq вже давно потребує оновлення, а фанати бренду не можуть дочекатись зарядженої версії.…
Багато хто з українських водіїв не знає, що пальне поділяється за сезонними ознаками. Звичайний літній…
Кожного дня поліція в Україні зупиняє тисячі водіїв. Здавалось би, звичайна процедура, яка навіть не…
Взимку за кермом може бути прохолодно, особливо, якщо машина довгий час стояла на морозі. Триматися…
Якщо ви шукаєте надійний автомобіль на роки, то слід звернути увагу на марку Honda. Якщо…