Сьогодні чимало автовласників вважають за краще ремонтувати свої машини на СТО, а не самостійно. Однак у таких випадках слід проявляти обережність, а не сліпо довіряти незнайомим механікам. Зокрема, фахівці рекомендують завжди оглядати днище автомобіля після кожного ремонту, перш ніж розраховуватися з сервісом.
Зазначається, що серед українських СТО стало поширеною практикою видалення каталізатора з вихлопної системи. Механіки просто крадуть його, щоб перепродати. Одразу помітити нестачу важко, а надалі довести, що крадіжку здійснили в сервісі – практично неможливо.
Також нерідко майстри встановлюють вживані деталі підвіски замість нових, які купує для ремонту власник. Останні також перепродують, отримуючи подвійну вигоду. Нерідко клієнтів СТО обманюють під час діагностики, вказуючи на несправність деталей, які насправді працюють справно. Їх не міняють, а куплені власником запчастини також збувають.
Фахівці рекомендують ретельно приймати роботи з ремонту на СТО. Можна попросити майстра показати замінені деталі і ті, які вийшли з ладу. Також не варто боятися вимагати розповісти про всі роботи, які були проведені за ваші гроші.
Мінінфраструктури України готує масштабне нововведення для українських водіїв. Як повідомляє УНІАН, чиновники планують запропонувати введення…
Мало хто з українських водіїв звертає увагу на те, скільки пального вони спалюють в заторах.…
Днями в Харкові сталась серйозна ДТП, в результаті якої значні травми отримали дві школярки 13…
В Україні домінує вторинний ринок автомобілів, бо нові автівки часто місцевим автомобілістам просто не по…
Раніше вторинний ринок в Україні асоціювався з приватними угодами між звичайними громадянами, в тому числі…
Доволі дивний атрибут в США можна побачити на службових автомобілях місцевих спецслужб. Довгі лацніюги кріплять…