Для коректної роботи бензинового двигуна важливо, щоб теплові зазори в приводі клапанного механізму були відрегульовані належним чином. Це дозволяє забезпечувати оптимальний склад паливної суміші та найкращу продуктивність силової установки. Водії часто сперечаються, чи потрібно регулювати зазори клапанів у моторах, які не мають гідрокомпенсаторів. Досвідчений механік дав відповідь на це запитання.
За словами експерта, неправильна висота відкриття клапана створює характерні проблеми, які проявляються через стуки в двигуні. У довгостроковій перспективі очікується знос кулачків розподільчого валу. Також, через порушення процесу формування паливної суміші падає потужність мотора, зростає витрата палива, можуть спостерігатися інші перебої в роботі двигуна.
Якщо в моторі немає гідрокомпенсаторів, виробники можуть рекомендувати власникам вручну регулювати зазори з певною періодичністю. Для різних моделей вона може варіюватися від 30 до 100 тисяч кілометрів. У середньому рекомендується робити це раз за 50-80 тисяч кілометрів.
При цьому навіть наявність гідрокомпенсаторів не повинна вводити автовласників в оману. Зазори в такому разі також періодично перевіряти. Все тому, що гідрокомпенсатори також можуть ламатися.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…