Для коректної роботи бензинового двигуна важливо, щоб теплові зазори в приводі клапанного механізму були відрегульовані належним чином. Це дозволяє забезпечувати оптимальний склад паливної суміші та найкращу продуктивність силової установки. Водії часто сперечаються, чи потрібно регулювати зазори клапанів у моторах, які не мають гідрокомпенсаторів. Досвідчений механік дав відповідь на це запитання.
За словами експерта, неправильна висота відкриття клапана створює характерні проблеми, які проявляються через стуки в двигуні. У довгостроковій перспективі очікується знос кулачків розподільчого валу. Також, через порушення процесу формування паливної суміші падає потужність мотора, зростає витрата палива, можуть спостерігатися інші перебої в роботі двигуна.
Якщо в моторі немає гідрокомпенсаторів, виробники можуть рекомендувати власникам вручну регулювати зазори з певною періодичністю. Для різних моделей вона може варіюватися від 30 до 100 тисяч кілометрів. У середньому рекомендується робити це раз за 50-80 тисяч кілометрів.
При цьому навіть наявність гідрокомпенсаторів не повинна вводити автовласників в оману. Зазори в такому разі також періодично перевіряти. Все тому, що гідрокомпенсатори також можуть ламатися.
Німецький автовиробник Mercedes-Benz офіційно заявив про зміну існуючої стратегії розвитку бренду. Як повідомляє Motor1 з…
З понеділка температура атмосферного повітря в більшості регіонів України підніметься до +30°C і вище, що…
Щодня на українських дорогах трапляються ДТП, багато з яких забирають життя людей через технічні несправності,…
З настанням літа в Україні встановилася спекотна погода, яка приносить автомобілістам чимало проблем. При цьому…
Традиційне для України підвищення адміністративних штрафів за порушення ПДР слід замінити китайською моделлю покарань водіїв.…
Стерта розмітка – досить поширене явище на українських дорогах. При цьому водіїв продовжують штрафувати за…