Для коректної роботи бензинового двигуна важливо, щоб теплові зазори в приводі клапанного механізму були відрегульовані належним чином. Це дозволяє забезпечувати оптимальний склад паливної суміші та найкращу продуктивність силової установки. Водії часто сперечаються, чи потрібно регулювати зазори клапанів у моторах, які не мають гідрокомпенсаторів. Досвідчений механік дав відповідь на це запитання.
За словами експерта, неправильна висота відкриття клапана створює характерні проблеми, які проявляються через стуки в двигуні. У довгостроковій перспективі очікується знос кулачків розподільчого валу. Також, через порушення процесу формування паливної суміші падає потужність мотора, зростає витрата палива, можуть спостерігатися інші перебої в роботі двигуна.
Якщо в моторі немає гідрокомпенсаторів, виробники можуть рекомендувати власникам вручну регулювати зазори з певною періодичністю. Для різних моделей вона може варіюватися від 30 до 100 тисяч кілометрів. У середньому рекомендується робити це раз за 50-80 тисяч кілометрів.
При цьому навіть наявність гідрокомпенсаторів не повинна вводити автовласників в оману. Зазори в такому разі також періодично перевіряти. Все тому, що гідрокомпенсатори також можуть ламатися.
В Україні зросла кількість штрафів за паркування на велодоріжках. Порушення загрожує водіям штрафом до 340…
При плануванні поїздки до Молдови українським водіям слід врахувати нові вимоги щодо документів на кордоні.
В Україні створили інноваційні аварійно-ремонтні автомобілі на шасі FAW CA 1081, які об'єднують функції декількох…
Бренд KIA давно здобув репутацію виробника доступних, стильних і сучасних автомобілів, але навіть у великих…
У 2024 році в Україні зафіксовано 765 випадків викрадення автомобілів, що є найнижчим показником з…
В Україні запроваджено вікові обмеження для водіїв. Дізнайтесь, з якого віку можна отримати водійські права…