У 2000-ті роки автомобільна індустрія зробила значні кроки в напрямку поліпшення паливної економічності. Незважаючи на те, що ера гібридів та електромобілів ще не настала, автолюбителі вже мали непоганий вибір економічних авто. Експерти TopSpeed виділили ТОП-10 таких моделей. Багато з них можна знайти і сьогодні на вторинному ринку в хорошому стані.
10. Chevrolet Prizm (2000)
Chevrolet Prizm був спільною розробкою General Motors і Toyota. Цей компактний седан пропонував вражаючу для свого часу паливну економічність – 7,8 літрів на 100 км у змішаному циклі. З двигуном об’ємом 1,8 літра і потужністю близько 125 кінських сил, Prizm став популярним вибором серед економних водіїв.
9. Toyota Echo (2000)
Toyota Echo, відома своєю компактністю і легкістю, пропонувала 7,4 літра на 100 км у змішаному циклі. Echo був оснащений 1,5-літровим двигуном, який забезпечував достатню потужність за мінімальної витрати палива. Цей автомобіль був особливо популярний серед міських жителів завдяки своїй маневреності та економічності.
8. Volkswagen Jetta (2000)
Volkswagen Jetta третього покоління пропонував 6,2 літра на 100 км у змішаному циклі, завдяки своєму 1,9-літровому турбодизельному двигуну TDI. Jetta поєднувала в собі німецьку якість збірки, комфорт і економічність, що робило її привабливою для довгих поїздок і повсякденного використання.
7. Volkswagen Golf (2000)
Як і Jetta, Volkswagen Golf з турбодизельним двигуном TDI пропонував аналогічну паливну економічність – 6,2 літра на 100 км у змішаному циклі. Golf був одним із найуніверсальніших і найпопулярніших автомобілів, завдяки своїй компактності та надійності.
6. Toyota Prius (2001)
Перше покоління Toyota Prius стало революційним кроком у бік гібридних технологій. З витратою пального 5,7 літра на 100 км у змішаному циклі, Prius пропонував унікальне поєднання бензинового та електричного двигуна, що робило його одним із найекономічніших автомобілів початку 2000-х.
5. Honda Civic Hybrid (2003)
Honda Civic Hybrid 2003 року пропонував паливну економічність 5,7 літра на 100 км у змішаному циклі, завдяки своєму 1,3-літровому гібридному двигуну. Civic Hybrid був більш доступним варіантом порівняно з Prius, і швидко завоював популярність серед тих, хто шукав надійний і економічний автомобіль.
4. Honda Civic Hybrid (2009)
Покращена версія Honda Civic Hybrid, випущена в 2009 році, пропонувала ще більш вражаючі показники – 5,6 літра на 100 км у змішаному циклі. Автомобіль отримав оновлений дизайн і поліпшені технології, що зробило його ще більш привабливим для покупців.
3. Toyota Prius (2004)
Друге покоління Toyota Prius, випущене 2004 року, пропонувало 5,1 літра на 100 км у змішаному циклі. З поліпшеною аеродинамікою і більш ефективною гібридною системою, цей Prius став еталоном для гібридних автомобілів.
2. Toyota Prius (2005)
Toyota Prius 2005 року повторив успіх попередньої моделі, пропонуючи ті самі 5,1 літра на 100 км у змішаному циклі. Цей автомобіль продовжив задавати тон на ринку гібридних автомобілів, ставши популярним вибором серед екологічно свідомих водіїв.
1. Honda Insight (2000)
Перше покоління Honda Insight стало справжньою сенсацією завдяки своїй революційній паливній економічності – всього 4,4 літра на 100 км у змішаному циклі. Insight був оснащений 1,0-літровим трициліндровим двигуном у поєднанні з електричним мотором. Легкий і аеродинамічний, цей автомобіль досі залишається символом економії палива.
Далеко не кожен автомобіль підходить для складних зимових умов експлуатації. Експерти звернули увагу на низку…
Тиск в автомобільних шинах є найважливішим фактором забезпечення безпеки експлуатації транспортного засобу. Якщо він занадто…
Німецькі кросовери і позашляховики поєднують у собі не тільки стиль, високу якість і видатну продуктивність,…
Під час купівлі автомобіля важливо враховувати не тільки його ціну, а й вартість подальшого утримання,…
Седани поступово втрачають позиції на ринку, але багато культових моделей, на кшталт Honda Accord, все…
Одна з найбільш дратівливих зимових проблем для автомобілістів полягає в замерзанні на морозі замків і…