Багато навіть досвідчених автомобілістів погано розбираються в тому, що стосується відмінностей у роботі роботизованої КПП і варіатора. Експерти пояснили, чому це різні трансмісії.
Зокрема, “робот” є по суті механічною КПП зі складним вузлом зчеплення. Останній дає можливість швидко перемикати передачі практично без розриву крутного моменту.
У випадку ж із варіатором йдеться про автоматичну КПП, поєднану з гідротрансформатором. У даній ситуації забезпечується безступінчаста зміна передавального відношення, що дає можливість підтримувати оптимальні оберти двигуна для максимального показника крутного моменту.
При цьому і “робот”, і варіатор однаково ненадійні і часто ламаються. Зокрема, обидві трансмісії дуже чутливі до їзди на низьких обертах. Їм “не подобається” рух у заторі та на бездоріжжі. Підвищене навантаження на них призводить до швидкого зносу.
Тим часом ремонт варіатора, як правило, коштує на порядок дорожче за “робота”, у зв’язку з чим рекомендується ставитися до цього виду трансмісії більш дбайливо.
Шведський автовиробник Volvo офіційно повідомив про підготовку презентації нового електричного кросоверу EX60 21 січня 2026…
Корейський автовиробник Hyundai проводить останні приготування до майбутньої прем’єри свого найбільшого електромобілю. Як повідомляє Telegrafi,…
Кросовер Skoda Karoq вже давно потребує оновлення, а фанати бренду не можуть дочекатись зарядженої версії.…
Багато хто з українських водіїв не знає, що пальне поділяється за сезонними ознаками. Звичайний літній…
Кожного дня поліція в Україні зупиняє тисячі водіїв. Здавалось би, звичайна процедура, яка навіть не…
Взимку за кермом може бути прохолодно, особливо, якщо машина довгий час стояла на морозі. Триматися…