Багато навіть досвідчених автомобілістів погано розбираються в тому, що стосується відмінностей у роботі роботизованої КПП і варіатора. Експерти пояснили, чому це різні трансмісії.
Зокрема, “робот” є по суті механічною КПП зі складним вузлом зчеплення. Останній дає можливість швидко перемикати передачі практично без розриву крутного моменту.
У випадку ж із варіатором йдеться про автоматичну КПП, поєднану з гідротрансформатором. У даній ситуації забезпечується безступінчаста зміна передавального відношення, що дає можливість підтримувати оптимальні оберти двигуна для максимального показника крутного моменту.
При цьому і “робот”, і варіатор однаково ненадійні і часто ламаються. Зокрема, обидві трансмісії дуже чутливі до їзди на низьких обертах. Їм “не подобається” рух у заторі та на бездоріжжі. Підвищене навантаження на них призводить до швидкого зносу.
Тим часом ремонт варіатора, як правило, коштує на порядок дорожче за “робота”, у зв’язку з чим рекомендується ставитися до цього виду трансмісії більш дбайливо.
Глобальний тренд на електрифікацію не вбив попит на дизельні автомобілі, особливо в сегменті SUV. В…
Японські автомобілі традиційно вважаються надійними та безвідмовними. Mazda тут не виключення. Це підтверджує і останнє…
Існує поширена думка, що утримувати електромобілі дешево. Пального не потребують, через малу кількість деталей прості…
Японський автобренд Toyota представив оновлення для свого найбільш доступного автомобілю Corolla. Як пише Carscoops, рестайлінг…
Останні дні російські військові нещадно б’ють по Одещині, вражаючі об’єкти енергетичної та транспортної інфраструктури. Одним…
Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…