Багато навіть досвідчених автомобілістів погано розбираються в тому, що стосується відмінностей у роботі роботизованої КПП і варіатора. Експерти пояснили, чому це різні трансмісії.
Зокрема, “робот” є по суті механічною КПП зі складним вузлом зчеплення. Останній дає можливість швидко перемикати передачі практично без розриву крутного моменту.
У випадку ж із варіатором йдеться про автоматичну КПП, поєднану з гідротрансформатором. У даній ситуації забезпечується безступінчаста зміна передавального відношення, що дає можливість підтримувати оптимальні оберти двигуна для максимального показника крутного моменту.
При цьому і “робот”, і варіатор однаково ненадійні і часто ламаються. Зокрема, обидві трансмісії дуже чутливі до їзди на низьких обертах. Їм “не подобається” рух у заторі та на бездоріжжі. Підвищене навантаження на них призводить до швидкого зносу.
Тим часом ремонт варіатора, як правило, коштує на порядок дорожче за “робота”, у зв’язку з чим рекомендується ставитися до цього виду трансмісії більш дбайливо.
Мийка автомобіля вдома - це не тільки спосіб заощадити гроші, а й можливість ретельно стежити…
Гібридні автомобілі стають дедалі популярнішими, пропонуючи поєднання економічності та збільшеного запасу ходу. Коли в 1997…
Сучасні погодні умови все частіше приносять нам екстремальні явища - сильні зливи, буревії та гради…
Універсали - це компроміс між місткістю кросоверів і динамічними характеристиками седанів, що робить їх ідеальним…
Полірування кузова автомобіля - процес, що вимагає уважного підходу, якісних матеріалів і техніки, відточеної роками.…
Ремінь ГРМ, як і інші витратні матеріали в автомобілі, потребує періодичної заміни. Зазвичай, за регламентом,…