Під час купівлі седана автомобілісти часто шукають щось зручне і практичне. Іноді навіть вдається знайти підходящий варіант за прийнятною ціною, однак за цим можуть ховатися найрізноманітніші проблеми, на кшталт дорогого утримання. У підсумку ви отримаєте валізу без ручки, яку важко нести, але шкода кинути. Експерти GO виокремили чотири моделі таких седанів, які не рекомендовані до купівлі.
Maserati Quattroporte
Maserati Quattroporte – приголомшливий приклад красивого італійського автомобіля. Але ця краса коштує дорого, як спочатку, так і з часом. Причому, якщо ви з часом зрозумієте, що «не тягнете» машину і вирішите її позбутися, ви зіткнетеся зі ще одним неприємним фактом – спорткар жахливо швидко знецінюється. За перші три роки він втрачає понад 50% своєї первісної вартості.
Mercedes-Benz S-класу
Mercedes-Benz S-класу пропонує передові технології та преміальний комфорт у розкішному седані. Але ця модель також має великий цінник, який виходить далеко за рамки її і без того високої покупної ціни. Обслуговування цих автомобілів може бути досить дорогим, в середньому $15 986 за десятиліття.
Toyota Mirai
Зазвичай Toyota виробляє недорогі, надійні та невибагливі в обслуговуванні моделі. Але у випадку з Mirai є цілий набір проблем, які можуть призвести до напрочуд високих довгострокових витрат. Заправка Mirai, мабуть, є найбільшою перешкодою. Водневих заправних станцій мало. Ця обмежена інфраструктура означає, що для багатьох потенційних власників Mirai просто не є життєздатним варіантом.
Volvo S90
Седани Volvo відомі своїми функціями безпеки і надійною якістю збірки, однак у них високі витрати на технічне обслуговування, в середньому $13 513 за десять років.
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…
Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…
Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…
Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…
З часом практично всі двигуни внутрішнього згоряння втрачають компресію та починають сильно споживати мастило. В…
Нічого «вічного» в автомобільній промисловості не існує. Це факт. Однак є моделі, які виробляють максимально…