Для когось може бути відкриттям, що амортизатори в автомобілі не служать вічно і час від часу потребують заміни. Причому, необхідність подібної процедури обумовлена не тільки забезпеченням комфорту під час їзди, а й підтриманням безпеки, особливо в моделях з ABS. Портал ampercar.com з посиланням на досвідченого автомеханіка розповів про особливості заміни цієї важливої деталі.
Зазначається, що виявити несправності амортизаторів може навіть новачок. Розгойдування машини під час їзди нерівною поверхнею, а також необхідність постійно коригувати керування говорять про наявність проблем.
Важливо розуміти, що амортизатори є лише однією ланкою в єдиному ланцюзі компонентів підвіски, справність яких взаємопов’язана. При зносі пружин і сайлентблоків амортизатори також дуже швидко стають непридатними.
Механік рекомендував водіям перевіряти стан підвіски кожні 20 000 км пробігу. При збереженні близько 80% початкової ефективності амортизаторів про заміну можна не думати. Якщо ж вони вже працюють на половину своєї потужності, варто задуматися про заміну.
Експерт також застеріг автомобілістів від поширених помилок, включно з самостійним ремонтом і діагностикою без відповідних досвіду та обладнання. Механік пояснив, що недосвідчені водії можуть неправильно підібрати деталь і допустити помилки під час заміни, які потім обернуться ще більшими витратами, ніж послуги СТО.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…