Для когось може бути відкриттям, що амортизатори в автомобілі не служать вічно і час від часу потребують заміни. Причому, необхідність подібної процедури обумовлена не тільки забезпеченням комфорту під час їзди, а й підтриманням безпеки, особливо в моделях з ABS. Портал ampercar.com з посиланням на досвідченого автомеханіка розповів про особливості заміни цієї важливої деталі.
Зазначається, що виявити несправності амортизаторів може навіть новачок. Розгойдування машини під час їзди нерівною поверхнею, а також необхідність постійно коригувати керування говорять про наявність проблем.
Важливо розуміти, що амортизатори є лише однією ланкою в єдиному ланцюзі компонентів підвіски, справність яких взаємопов’язана. При зносі пружин і сайлентблоків амортизатори також дуже швидко стають непридатними.
Механік рекомендував водіям перевіряти стан підвіски кожні 20 000 км пробігу. При збереженні близько 80% початкової ефективності амортизаторів про заміну можна не думати. Якщо ж вони вже працюють на половину своєї потужності, варто задуматися про заміну.
Експерт також застеріг автомобілістів від поширених помилок, включно з самостійним ремонтом і діагностикою без відповідних досвіду та обладнання. Механік пояснив, що недосвідчені водії можуть неправильно підібрати деталь і допустити помилки під час заміни, які потім обернуться ще більшими витратами, ніж послуги СТО.
В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…