Для когось може бути відкриттям, що амортизатори в автомобілі не служать вічно і час від часу потребують заміни. Причому, необхідність подібної процедури обумовлена не тільки забезпеченням комфорту під час їзди, а й підтриманням безпеки, особливо в моделях з ABS. Портал ampercar.com з посиланням на досвідченого автомеханіка розповів про особливості заміни цієї важливої деталі.
Зазначається, що виявити несправності амортизаторів може навіть новачок. Розгойдування машини під час їзди нерівною поверхнею, а також необхідність постійно коригувати керування говорять про наявність проблем.
Важливо розуміти, що амортизатори є лише однією ланкою в єдиному ланцюзі компонентів підвіски, справність яких взаємопов’язана. При зносі пружин і сайлентблоків амортизатори також дуже швидко стають непридатними.
Механік рекомендував водіям перевіряти стан підвіски кожні 20 000 км пробігу. При збереженні близько 80% початкової ефективності амортизаторів про заміну можна не думати. Якщо ж вони вже працюють на половину своєї потужності, варто задуматися про заміну.
Експерт також застеріг автомобілістів від поширених помилок, включно з самостійним ремонтом і діагностикою без відповідних досвіду та обладнання. Механік пояснив, що недосвідчені водії можуть неправильно підібрати деталь і допустити помилки під час заміни, які потім обернуться ще більшими витратами, ніж послуги СТО.
Обмеження на рух транспорту по трасі М-15 біля села Маяки, що на Одещині, знято. Про…
В Україні вимоги щодо знаходження водія в автомобілі під час зупинки поліцією є чітко регламентованими.…
Японський автовиробник Suzuki анонсував вихід нового компактного кросовера Across 2026. Фото нової моделі з’явились на…
В серпні Volkswagen офіційно презентував друге покоління кросоверу T-Roc. Продажі новинки стартували в грудні. Німецький…
Якщо купуєте вживані автомобілі з США, то варто бути обачним, щоб не отримати санкції від…
Вартість нових автомобілів постійно зростає. На тлі і без того складної фінансової ситуації в країні…