Для когось може бути відкриттям, що амортизатори в автомобілі не служать вічно і час від часу потребують заміни. Причому, необхідність подібної процедури обумовлена не тільки забезпеченням комфорту під час їзди, а й підтриманням безпеки, особливо в моделях з ABS. Портал ampercar.com з посиланням на досвідченого автомеханіка розповів про особливості заміни цієї важливої деталі.
Зазначається, що виявити несправності амортизаторів може навіть новачок. Розгойдування машини під час їзди нерівною поверхнею, а також необхідність постійно коригувати керування говорять про наявність проблем.
Важливо розуміти, що амортизатори є лише однією ланкою в єдиному ланцюзі компонентів підвіски, справність яких взаємопов’язана. При зносі пружин і сайлентблоків амортизатори також дуже швидко стають непридатними.
Механік рекомендував водіям перевіряти стан підвіски кожні 20 000 км пробігу. При збереженні близько 80% початкової ефективності амортизаторів про заміну можна не думати. Якщо ж вони вже працюють на половину своєї потужності, варто задуматися про заміну.
Експерт також застеріг автомобілістів від поширених помилок, включно з самостійним ремонтом і діагностикою без відповідних досвіду та обладнання. Механік пояснив, що недосвідчені водії можуть неправильно підібрати деталь і допустити помилки під час заміни, які потім обернуться ще більшими витратами, ніж послуги СТО.
Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…
Днями в Сумах стався курйозний, але в той же час небезпечний інцидент за участю 16-річного…
18 грудня в Харкові сталась серйозна ДТП. Легковик під керуванням судді Валківського районного суду Алли…
В 2025 році на ринку дебютували сотні нових бензинових моделей. В більшості випадків тренд рухається…
Якщо ви шукаєте практичне та економне авто не за «всі гроші світу» для щоденних поїздок…
Придбання першого авто – це завжди велика відповідальність. Складність не лише в тому, що машина…