Двигун із турбонаддувом категорично не можна одразу глушити після інтенсивної їзди. Про це водіїв попередив досвідчений механік, який розкрив їм головне правило експлуатації турбомотора.
Експерт нагадав, що турбокомпресор отримує енергію від вихлопних газів. Що вища їхня температура, то швидше розкручується турбіна. За інтенсивного використання турбінне колесо може розкручуватися до 150 тисяч обертів на хвилину. Температура при цьому може доходити до 800-900 градусів. Якщо після цього різко заглушити мотор, то тепло не буде відводитися, турбокомпресор перегріється і незабаром вийде з ладу. Такі ситуації зазвичай виникають, коли машині з турбонаддувом потрібно з’їхати з траси. Наприклад, для заправки на АЗС. У жодному разі не варто одразу глушити мотор, потрібно дати йому попрацювати на холостих обертах.
Механік звертає увагу, що ключову роль в охолодженні системи тут відіграє моторне масло. Під час роботи двигуна на холостих обертах воно продовжує циркулювати, змащуючи й охолоджуючи механізми. Зазвичай йому потрібно 2-3 хвилини в такому режимі, щоб знизити температуру турбокомпресора.
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…