Індикатор температури двигуна, що активувався на приладовій панелі, не найприємніше видовище для автомобіліста. Вочевидь з вашою машиною щось не так, якщо мотор не витримує оптимальну робочу температуру. Експерти виділяють п’ять найбільш типових для такої проблеми причин.
Несправність радіатора
Радіатор є основною системою захисту вашого двигуна від перегріву. Він може вийти з ладу через корозію, поломку насоса, брак охолоджувальної рідини та з інших менш очевидних причин. Ремонт радіатора, ймовірно, влетить у копієчку хоча це не те ж саме, що ремонтувати двигун.
Несправний термостат
Ще одним життєво важливим компонентом системи охолодження є термостат, який відповідає за управління потоком охолоджувальної рідини в двигун. Цей прилад моніторить робочу температуру силової установки і регулює рівень антифризу, виходячи з необхідності. Його заміна також недешева, але це не так дорого, як міняти радіатор.
Низький рівень або витік охолоджувальної рідини
Якщо ви знаєте, як правильно доглядати за своїм автомобілем у довгостроковій перспективі, ви знаєте, що він ніколи не повинен працювати без достатньої кількості охолоджувальної рідини. Це одна з тих рідин, яку слід перевіряти принаймні так само часто, як ви міняєте масло, хоча деякі рекомендують щотижневі перевірки просто для безпеки.
Поломка водяного насоса
Оскільки термостат контролює, коли випускати охолоджувальну рідину в двигун, а радіатор насамперед відповідає за транспортування життєво важливої рідини до необхідних компонентів, питання про те, як рідина починає цю подорож, є важливим. Фактично, це робота старого доброго водяного насоса – гарантувати, що охолоджувальна рідина належним чином розподіляється по тих компонентах двигуна, які схильні до перегріву. Якщо насос зламався, перегрів мотора – лише справа часу.
Зламаний вентилятор охолодження
Цей компонент розташований між радіатором і двигуном. Його основна мета – охолоджувати як радіатор, так і двигун, протягуючи повітря через решітку автомобіля, коли він рухається недостатньо швидко. Перегрів двигуна цілком можливий, коли вентилятор не працює належним чином.
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…