Статті

Чому загорівся індикатор температури двигуна: назвали п’ять можливих причин

Індикатор температури двигуна, що активувався на приладовій панелі, не найприємніше видовище для автомобіліста. Вочевидь з вашою машиною щось не так, якщо мотор не витримує оптимальну робочу температуру. Експерти виділяють п’ять найбільш типових для такої проблеми причин.

Несправність радіатора
Радіатор є основною системою захисту вашого двигуна від перегріву. Він може вийти з ладу через корозію, поломку насоса, брак охолоджувальної рідини та з інших менш очевидних причин. Ремонт радіатора, ймовірно, влетить у копієчку хоча це не те ж саме, що ремонтувати двигун.

Несправний термостат
Ще одним життєво важливим компонентом системи охолодження є термостат, який відповідає за управління потоком охолоджувальної рідини в двигун. Цей прилад моніторить робочу температуру силової установки і регулює рівень антифризу, виходячи з необхідності. Його заміна також недешева, але це не так дорого, як міняти радіатор.

Низький рівень або витік охолоджувальної рідини
Якщо ви знаєте, як правильно доглядати за своїм автомобілем у довгостроковій перспективі, ви знаєте, що він ніколи не повинен працювати без достатньої кількості охолоджувальної рідини. Це одна з тих рідин, яку слід перевіряти принаймні так само часто, як ви міняєте масло, хоча деякі рекомендують щотижневі перевірки просто для безпеки.

Поломка водяного насоса
Оскільки термостат контролює, коли випускати охолоджувальну рідину в двигун, а радіатор насамперед відповідає за транспортування життєво важливої рідини до необхідних компонентів, питання про те, як рідина починає цю подорож, є важливим. Фактично, це робота старого доброго водяного насоса – гарантувати, що охолоджувальна рідина належним чином розподіляється по тих компонентах двигуна, які схильні до перегріву. Якщо насос зламався, перегрів мотора – лише справа часу.

Зламаний вентилятор охолодження
Цей компонент розташований між радіатором і двигуном. Його основна мета – охолоджувати як радіатор, так і двигун, протягуючи повітря через решітку автомобіля, коли він рухається недостатньо швидко. Перегрів двигуна цілком можливий, коли вентилятор не працює належним чином.

Recent Posts

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025