Статті

Чому загорівся індикатор температури двигуна: назвали п’ять можливих причин

Індикатор температури двигуна, що активувався на приладовій панелі, не найприємніше видовище для автомобіліста. Вочевидь з вашою машиною щось не так, якщо мотор не витримує оптимальну робочу температуру. Експерти виділяють п’ять найбільш типових для такої проблеми причин.

Несправність радіатора
Радіатор є основною системою захисту вашого двигуна від перегріву. Він може вийти з ладу через корозію, поломку насоса, брак охолоджувальної рідини та з інших менш очевидних причин. Ремонт радіатора, ймовірно, влетить у копієчку хоча це не те ж саме, що ремонтувати двигун.

Несправний термостат
Ще одним життєво важливим компонентом системи охолодження є термостат, який відповідає за управління потоком охолоджувальної рідини в двигун. Цей прилад моніторить робочу температуру силової установки і регулює рівень антифризу, виходячи з необхідності. Його заміна також недешева, але це не так дорого, як міняти радіатор.

Низький рівень або витік охолоджувальної рідини
Якщо ви знаєте, як правильно доглядати за своїм автомобілем у довгостроковій перспективі, ви знаєте, що він ніколи не повинен працювати без достатньої кількості охолоджувальної рідини. Це одна з тих рідин, яку слід перевіряти принаймні так само часто, як ви міняєте масло, хоча деякі рекомендують щотижневі перевірки просто для безпеки.

Поломка водяного насоса
Оскільки термостат контролює, коли випускати охолоджувальну рідину в двигун, а радіатор насамперед відповідає за транспортування життєво важливої рідини до необхідних компонентів, питання про те, як рідина починає цю подорож, є важливим. Фактично, це робота старого доброго водяного насоса – гарантувати, що охолоджувальна рідина належним чином розподіляється по тих компонентах двигуна, які схильні до перегріву. Якщо насос зламався, перегрів мотора – лише справа часу.

Зламаний вентилятор охолодження
Цей компонент розташований між радіатором і двигуном. Його основна мета – охолоджувати як радіатор, так і двигун, протягуючи повітря через решітку автомобіля, коли він рухається недостатньо швидко. Перегрів двигуна цілком можливий, коли вентилятор не працює належним чином.

Share
автор
Артем Панченко

Recent Posts

Топ-5 вживаних кросоверів, власники яких є постійними клієнтами СТО

Якщо ви плануєте купівлю вживаного кросовера в Україні, важливо не тільки дивитися на ціну чи…

24.05.2025

За зйомку ДТП можна потрапити за грати: де такі суворі правила

В Україні зйомка ДТП не заборонена, але в Європі за це можуть жорстко штрафувати чи…

23.05.2025

Нові штрафи для водіїв до 34 000 гривень: що готують у Верховній Раді

В Україні готують нові штрафи для водіїв до 34 000 гривень за перевищення швидкості, шум…

23.05.2025

Штрафи до 40 тисяч: поліція посилила контроль за водіями в селах

Поліція активізувала контроль за водіями в селах, штрафи за відсутність прав та реєстрації можуть сягати…

23.05.2025

ТОП-7 дизельних двигунів із легендарною надійністю, які не вбити

Досліджуйте ТОП-7 найнадійніших дизельних двигунів, які вражають довговічністю та економічністю. Відкрийте для себе легенди автомобільної…

23.05.2025

Оштрафують при першій зупинці: без чого водію заборонено сідати за кермо

З 1 січня 2025 року в Україні заборонено керувати авто без поліса ОСЦПВ. Штраф за…

23.05.2025