На ранніх етапах появи електрокарів на глобальному ринку шанувальники інновацій були у захваті від невибагливості нового транспорту порівняно з машинами на ДВЗ. І справді, проблем з такими авто було менше, як і витрат на їх утримання. Однак з часом технології стали складнішими, відповідно обслуговувати електричні автомобілі також стало не так просто, як багатьом здавалося. Експерти виділили низку важливих моментів, які потребують уваги під час обліку обслуговування електрокара.
Як і у звичайній машині, в електрокарі з часом зношуються компоненти підвіски, гальм і рульового управління. Згодом також доведеться доглядати за світлотехнікою і склоочисниками. У салоні теж можливі проблеми з кліматичною установкою та електронікою.
Якщо говорити про специфічні несправності та потреби в обслуговуванні, то слід звернути увагу на тягову батарею, яка швидко старіє і коштує величезних грошей. Також увагу потрібно звернути на електронні модулі, які можуть перегріватися і виходити з ладу. Можливі проблеми і з тяговим електродвигуном, який, хоч і має простішу конструкцію, ніж ДВЗ, але також з часом зношується.
Те саме стосується редуктора, який замінять в електрокарі КПП. Крім того, не варто забувати про проводку, якої в електрокарі величезна кількість. Вона має властивість перетиратися і окислюватися.
Багато водіїв, сідаючи у свій автомобіль, дивуються, що за дивна вузька решітка захована на консолі.…
Багато водіїв упевнені: мийка авто – це просто вода і шампунь. Але помилки під час…
Купівля авто з пробігом часто виглядає вигідно, особливо коли цінник коливається в межах 5–7 тисяч…
Перехід з механіки на автомат здається простим лише на перший погляд. Чимало водіїв з досвідом…
В Україні механічна коробка хоч і поступається популярністю «автомату», але ще тримає позиції. Чимало водіїв…
Багато українців думають, що протокол можна отримати лише за перевищення швидкості чи проїзд на червоне…