Радянське автомобілебудування було орієнтоване на виробництво “народних автомобілів” широкого вжитку. Виробництво дорогих і елегантних спорткарів у СРСР вважалося неприйнятною ознакою “буржуазної розбещеності”. Однак спроби зробити власний “маслкар” в “імперії зла” все ж здійснювалися. Зокрема на базі українського підприємства ЗАЗ.
У середині 1960-х ініціативна група інженерів з агрегатів ЗАЗ-968А “Запорожець” зібрала шість екземплярів купе ЗАЗ “Спорт-90”. Автомобіль отримав елегантний дизайн, поліпшені гальма і підвіску, а також кузов зі склопластику. Круглі фари, бічні повітрозабірники і хромована радіаторна решітка були символом епохи.
У рух ЗАЗ “Спорт-900” приводив 746-кубовий 23-сильний V4 двигун із 44 Нм крутильного моменту, який працював у парі з 4-ступінчастою МКПП. Були версії і з 887-кубовим 27-сильним мотором, здатним розганятися до 120 км/год.
Дощова погода — справжнє випробування навіть для досвідченого водія. Знижується видимість, дорожнє покриття стає слизьким,…
Вибір автомобіля, особливо такого харизматичного як Jeep, – завжди важливий крок. І тут ключову роль…
Хетчбеки давно полюбилися українським водіям за свою компактність, зручність у місті та доступність. Але з…
Автомобіль — це не просто засіб пересування, а цілий маленький всесвіт на колесах. І в…
Вибір нового автомобіля – завжди трохи хвилююче. Хочеться, щоб він був і красивим, і практичним,…
Вибір надійного седана — це завжди розумна інвестиція. Адже кожен водій хоче мати авто, яке…