Радянське автомобілебудування було орієнтоване на виробництво “народних автомобілів” широкого вжитку. Виробництво дорогих і елегантних спорткарів у СРСР вважалося неприйнятною ознакою “буржуазної розбещеності”. Однак спроби зробити власний “маслкар” в “імперії зла” все ж здійснювалися. Зокрема на базі українського підприємства ЗАЗ.
У середині 1960-х ініціативна група інженерів з агрегатів ЗАЗ-968А “Запорожець” зібрала шість екземплярів купе ЗАЗ “Спорт-90”. Автомобіль отримав елегантний дизайн, поліпшені гальма і підвіску, а також кузов зі склопластику. Круглі фари, бічні повітрозабірники і хромована радіаторна решітка були символом епохи.
У рух ЗАЗ “Спорт-900” приводив 746-кубовий 23-сильний V4 двигун із 44 Нм крутильного моменту, який працював у парі з 4-ступінчастою МКПП. Були версії і з 887-кубовим 27-сильним мотором, здатним розганятися до 120 км/год.
Від правильного вибору та експлуатації моторного масла залежить довговічність двигуна в автомобілі. При цьому багато…
Купівля шин для автомобіля — неминучий процес для будь-якого автовласника. Однак іноді можна помітити, що…
В Утрехті (Нідерланди) запустили унікальний проект, в рамках якого електромобілі здаються в короткострокову оренду (каршерінг)…
Порушення вимог безпечної дистанції є однією з найпоширеніших причин ДТП в Україні. При цьому нерідко…
Німецький автогігант Volkswagen зробив американський стартап Rivian своїм технологічним партнером у питанні виробництва електрокарів. Як…
Японська компанія Nissan, незважаючи на серйозні фінансові труднощі, схоже, активно працює над розширенням модельної лінійки.…