Радянське автомобілебудування було орієнтоване на виробництво “народних автомобілів” широкого вжитку. Виробництво дорогих і елегантних спорткарів у СРСР вважалося неприйнятною ознакою “буржуазної розбещеності”. Однак спроби зробити власний “маслкар” в “імперії зла” все ж здійснювалися. Зокрема на базі українського підприємства ЗАЗ.
У середині 1960-х ініціативна група інженерів з агрегатів ЗАЗ-968А “Запорожець” зібрала шість екземплярів купе ЗАЗ “Спорт-90”. Автомобіль отримав елегантний дизайн, поліпшені гальма і підвіску, а також кузов зі склопластику. Круглі фари, бічні повітрозабірники і хромована радіаторна решітка були символом епохи.
У рух ЗАЗ “Спорт-900” приводив 746-кубовий 23-сильний V4 двигун із 44 Нм крутильного моменту, який працював у парі з 4-ступінчастою МКПП. Були версії і з 887-кубовим 27-сильним мотором, здатним розганятися до 120 км/год.
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…