Радянське автомобілебудування було орієнтоване на виробництво “народних автомобілів” широкого вжитку. Виробництво дорогих і елегантних спорткарів у СРСР вважалося неприйнятною ознакою “буржуазної розбещеності”. Однак спроби зробити власний “маслкар” в “імперії зла” все ж здійснювалися. Зокрема на базі українського підприємства ЗАЗ.
У середині 1960-х ініціативна група інженерів з агрегатів ЗАЗ-968А “Запорожець” зібрала шість екземплярів купе ЗАЗ “Спорт-90”. Автомобіль отримав елегантний дизайн, поліпшені гальма і підвіску, а також кузов зі склопластику. Круглі фари, бічні повітрозабірники і хромована радіаторна решітка були символом епохи.
У рух ЗАЗ “Спорт-900” приводив 746-кубовий 23-сильний V4 двигун із 44 Нм крутильного моменту, який працював у парі з 4-ступінчастою МКПП. Були версії і з 887-кубовим 27-сильним мотором, здатним розганятися до 120 км/год.
На тлі зростання цін на бензин і дизельне паливо українці активно переводять свої автомобілі на…
Ремені безпеки є одним із найважливіших елементів захисту в автомобілі, і їх правильне використання може…
Кожному водієві відома ситуація, коли яскраве світло фар автомобілів, що їдуть позаду, заважає керувати автомобілем…
Сучасні автомобілі, хоча й оснащені численними технологіями, як-от камери заднього виду і парктроніки, як і…
Гальмівна система - одна з найважливіших частин автомобіля, від якої безпосередньо залежить безпека на дорозі.…
На українському авторинку час від часу можна знайти автомобілі, які постраждали внаслідок стихії або просто…