Страшні часи 90-х, коли пальне для своїх автомобілів українці купували не на ліцензованих АЗС, а прямо з каністри на узбіччі, можуть повернутися, вважає експерт Дмитро Леушкін. Всьому виною, за його словами, нові податки і збори, які Верховна Рада готується заснувати найближчим часом.
Насамперед найболючішим для мереж, як вважає Леушкін, стане авансовий платіж податку на прибуток, пов’язаний з ємністю резервуарів на АЗС. Він торкнеться майже всіх операторів, три чверті з них просто підуть у тінь.
Експерт упевнений, що нові вимоги змусять власників АЗС вивести з ладу не менше половини своїх резервуарів, а сільські заправки просто закриються через величезне фінансове навантаження. Місцевим автомобілістам доведеться їздити десятки кілометрів, щоб заправитися. У підсумку на узбіччях знову з’являться бочки і каністри з ділками, які торгуватимуть паливом сумнівної якості. АЗС, що залишилися на ринку, за словами Леушкіна, будуть змушені підвищити ціни на паливо приблизно на 2 гривні.
Вживані автомобілі – популярний вибір в Україні, адже вони дозволяють заощадити кошти порівняно з новими…
Більшість водіїв вважають, що, раз автомобіль є їхньою особистою власністю, то і робити з ним…
З 1 липня в Україні набувають чинності нові правила проведення обов'язкового технічного огляду транспортних засобів.…
В Україні склалася правова колізія, яка полягає в тому, що тисячі водіїв з відкритою категорією…
Багато водіїв при зупинці поліцією сильно стресують, оскільки побоюються, що це призведе до подальших проблем…
Для багатьох українських автомобілістів зустріч з поліцією супроводжується сильним стресом. На цьому тлі водії часто…