Більшість українських автомобілістів під час заправки своїх “залізних коней” у кращому разі дотримуються рекомендацій виробника, обираючи бензин із певним октановим числом, у гіршому – купують низькооктанове або просто дешеве пальне сумнівної якості. Однак дослідження показують, що використання навіть рекомендованого пального може згубно позначитися на ресурсі двигуна.
Зокрема, компанія AAA вивчила вплив так званого преміального палива на ДВЗ і порівняла його з наслідками використання звичайного бензину, виготовленого з дотриманням мінімальних вимог якості. У підсумку було встановлено, що преміум-бензин завдяки використанню спеціальних присадок залишає в 19 разів менше відкладень на життєво важливих деталях двигуна, таких як форсунки, клапани і поршні, за 16 000 кілометрів пробігу.
Накопичення подібних відкладень погіршує якість паливо-повітряної суміші в двигуні, призводить до підвищеної витрати пального, падіння продуктивності та прискореного зносу моторних компонентів. Тому експерти вважають очевидною необхідність вибору преміального палива під час заправки автомобіля для максимальної довговічності двигуна.
Глобальний тренд на електрифікацію не вбив попит на дизельні автомобілі, особливо в сегменті SUV. В…
Японські автомобілі традиційно вважаються надійними та безвідмовними. Mazda тут не виключення. Це підтверджує і останнє…
Існує поширена думка, що утримувати електромобілі дешево. Пального не потребують, через малу кількість деталей прості…
Японський автобренд Toyota представив оновлення для свого найбільш доступного автомобілю Corolla. Як пише Carscoops, рестайлінг…
Останні дні російські військові нещадно б’ють по Одещині, вражаючі об’єкти енергетичної та транспортної інфраструктури. Одним…
Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…