Більшість українських автомобілістів під час заправки своїх “залізних коней” у кращому разі дотримуються рекомендацій виробника, обираючи бензин із певним октановим числом, у гіршому – купують низькооктанове або просто дешеве пальне сумнівної якості. Однак дослідження показують, що використання навіть рекомендованого пального може згубно позначитися на ресурсі двигуна.
Зокрема, компанія AAA вивчила вплив так званого преміального палива на ДВЗ і порівняла його з наслідками використання звичайного бензину, виготовленого з дотриманням мінімальних вимог якості. У підсумку було встановлено, що преміум-бензин завдяки використанню спеціальних присадок залишає в 19 разів менше відкладень на життєво важливих деталях двигуна, таких як форсунки, клапани і поршні, за 16 000 кілометрів пробігу.
Накопичення подібних відкладень погіршує якість паливо-повітряної суміші в двигуні, призводить до підвищеної витрати пального, падіння продуктивності та прискореного зносу моторних компонентів. Тому експерти вважають очевидною необхідність вибору преміального палива під час заправки автомобіля для максимальної довговічності двигуна.
Повна відмова від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння в Європейському Союзі відкладається. Відповідне рішення прийняла…
В Україні з’явиться нова програма підтримки водіїв з обмеженими можливостями. Про це у себе в…
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…
Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…
Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…
Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…