Сьогодні встановлення газобалонного обладнання (ГБО) на бензинові автомобілі в Україні не є рідкістю. Оскільки використання газу обходиться українським автомобілістам дешевше за бензин і дизель, багато хто наважується на переобладнання своїх транспортних засобів. Однак важливо правильно підійти до цього процесу, щоб потім не потрапити в халепу.
Експерти рекомендують перш, ніж віддавати свою машину на СТО для встановлення ГБО, попередньо ознайомитися з майстернею, оцінити її на вигляд, технічне оснащення, чистоту і наявність сучасних авто на обслуговуванні. Також важливо оцінити компетентність майстрів, сертифікати та дипломи, розвішані на СТО, можуть бути непрямим підтвердженням професіоналізму співробітників.
Якщо є можливість попередньо ознайомитися з уже газифікованими в майстерні автомобілями, слід звернути увагу на те, як розміщуються і фіксуються компоненти ГБО під капотом. Весь метал має бути захищений від корозії, хомути доволі міцними, а дроти і шланги віддалені від гарячих і рухомих частин двигуна.
Крім того, важливо розуміти, як майстри налаштовують уже встановлене ГБО. Важливо розпитати майстра, як він виконуватиме цю роботу. Зазвичай для цього використовується газоаналізатор, а також спеціальна програма в ПК. Крім того, хороші майстерні просять власника самого провести тест-драйв і оцінити роботу, щоб з’ясувати, наскільки вона відповідає його вимогам.
Мінінфраструктури України готує масштабне нововведення для українських водіїв. Як повідомляє УНІАН, чиновники планують запропонувати введення…
Мало хто з українських водіїв звертає увагу на те, скільки пального вони спалюють в заторах.…
Днями в Харкові сталась серйозна ДТП, в результаті якої значні травми отримали дві школярки 13…
В Україні домінує вторинний ринок автомобілів, бо нові автівки часто місцевим автомобілістам просто не по…
Раніше вторинний ринок в Україні асоціювався з приватними угодами між звичайними громадянами, в тому числі…
Доволі дивний атрибут в США можна побачити на службових автомобілях місцевих спецслужб. Довгі лацніюги кріплять…