Сьогодні встановлення газобалонного обладнання (ГБО) на бензинові автомобілі в Україні не є рідкістю. Оскільки використання газу обходиться українським автомобілістам дешевше за бензин і дизель, багато хто наважується на переобладнання своїх транспортних засобів. Однак важливо правильно підійти до цього процесу, щоб потім не потрапити в халепу.
Експерти рекомендують перш, ніж віддавати свою машину на СТО для встановлення ГБО, попередньо ознайомитися з майстернею, оцінити її на вигляд, технічне оснащення, чистоту і наявність сучасних авто на обслуговуванні. Також важливо оцінити компетентність майстрів, сертифікати та дипломи, розвішані на СТО, можуть бути непрямим підтвердженням професіоналізму співробітників.
Якщо є можливість попередньо ознайомитися з уже газифікованими в майстерні автомобілями, слід звернути увагу на те, як розміщуються і фіксуються компоненти ГБО під капотом. Весь метал має бути захищений від корозії, хомути доволі міцними, а дроти і шланги віддалені від гарячих і рухомих частин двигуна.
Крім того, важливо розуміти, як майстри налаштовують уже встановлене ГБО. Важливо розпитати майстра, як він виконуватиме цю роботу. Зазвичай для цього використовується газоаналізатор, а також спеціальна програма в ПК. Крім того, хороші майстерні просять власника самого провести тест-драйв і оцінити роботу, щоб з’ясувати, наскільки вона відповідає його вимогам.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…