Керування автомобілем – складний процес, який вимагає часу і зусиль, щоб до нього звикнути. Навіть досвідченим водіям складно перебудуватися на водіння нетипової для себе техніки. Зокрема це стосується переходу з механічної на автоматичну трансмісію. “Твоя МАШИНА“, зокрема, пояснює, чому в такій ситуації категорично не рекомендується натискати на педаль гальма лівою ногою.
Звичка і безпека
Під час керування автомобілем з МКПП ліва нога, як правило, задіяна в натисканні на педаль зчеплення. У машинах з АКПП такої педалі немає, тому ліва нога вільна. Деякі водії в зв’язку з цим ставлять її на гальмо, що докорінно неправильно. Через звичку автомобіліст буде інстинктивно тиснути нею на педаль занадто сильно і в перший час не тоді, коли потрібно. Подібна звичка може призвести до неполадок і навіть аварії.
Ризик одночасного натискання на педалі
Оскільки водій звик витискати лівою ногою зчеплення на МКПП, то перший час він робитиме те саме на АКПП. У такій ситуації виникає ризик одночасного натискання на гальмо і газ.
Стомлюваність і контроль
Перестроювання лівої ноги на керування гальмами може викликати “з незвички” перевтому і швидку втому. Це може знизити концентрацію водія, що вкрай небезпечно.
Ергономіка і дизайн автомобіля
Машини з АКПП від початку проектуються так, щоб керувати ними однією ногою. Це робиться для більш комфортного і безпечного водіння.
Зима - складний час для автомобілістів, особливо в умовах українських морозів. Однією з поширених проблем,…
Автомобілебудівна промисловість активно електрифікується і сегмент позашляховиків, зважаючи на свою популярність, не стоїть осторонь. Щороку…
Купівля вживаного автомобіля завжди пов'язана з ризиками. Такі фактори як вік і пробіг враховуються як…
Розкішні автомобілі здебільшого мають захмарні цінники, проте в деяких випадках їхня вартість дуже швидко падає…
Автомобільне скло - це не тільки важливий елемент захисту та огляду, але іноді й приклад…
Пошук недорогого, але надійного автомобіля з пробігом може перетворитися на справжній квест, якщо не знати…