Керування автомобілем – складний процес, який вимагає часу і зусиль, щоб до нього звикнути. Навіть досвідченим водіям складно перебудуватися на водіння нетипової для себе техніки. Зокрема це стосується переходу з механічної на автоматичну трансмісію. “Твоя МАШИНА“, зокрема, пояснює, чому в такій ситуації категорично не рекомендується натискати на педаль гальма лівою ногою.
Звичка і безпека
Під час керування автомобілем з МКПП ліва нога, як правило, задіяна в натисканні на педаль зчеплення. У машинах з АКПП такої педалі немає, тому ліва нога вільна. Деякі водії в зв’язку з цим ставлять її на гальмо, що докорінно неправильно. Через звичку автомобіліст буде інстинктивно тиснути нею на педаль занадто сильно і в перший час не тоді, коли потрібно. Подібна звичка може призвести до неполадок і навіть аварії.
Ризик одночасного натискання на педалі
Оскільки водій звик витискати лівою ногою зчеплення на МКПП, то перший час він робитиме те саме на АКПП. У такій ситуації виникає ризик одночасного натискання на гальмо і газ.
Стомлюваність і контроль
Перестроювання лівої ноги на керування гальмами може викликати “з незвички” перевтому і швидку втому. Це може знизити концентрацію водія, що вкрай небезпечно.
Ергономіка і дизайн автомобіля
Машини з АКПП від початку проектуються так, щоб керувати ними однією ногою. Це робиться для більш комфортного і безпечного водіння.
Німецький автопром давно асоціюється з якістю, надійністю та витривалістю. І навіть якщо ваш бюджет обмежений…
Автомобільний світ 2025 року вражає розмаїттям, але серед десятків новинок є ті, що задають тон.…
Встановлення газобалонного обладнання (ГБО) — популярне рішення серед українських водіїв, які хочуть знизити витрати на…
Німецький автопром давно асоціюється з якістю, технічною досконалістю та ресурсом, якого вистачає на сотні тисяч…
Чому слово "Toyota" стало майже синонімом надійності? Багато хто чув історії про ці автомобілі, що…
Обираючи вживаний автомобіль, більшість покупців звертають увагу не лише на ціну, а й на надійність,…