У питанні заміни коліс серед автомобілістів немає єдиної думки з приводу того, що робити з болтами і гайками – змащувати чи ні. Експерти пояснили, який підхід є правильним у такій ситуації.
Насамперед під час закручування колеса слід пам’ятати про силу та послідовність затягування болтів. Професіонали вже не підходять до цього процесу без динамометричного ключа, який точно задає момент затягування. Якщо перевищити необхідні параметри, то можна зіткнутися із заклинюванням болтів під час подальшого відкручування колеса.
Багато водіїв вважають, що змащування колісних болтів і гайок просто необхідне для запобігання появі та розвитку на них корозії, але сучасні деталі з заводу обробляються антикорозійним покриттям, тому ця проблема вже не є актуальною. А ось наявність на них мастила може призвести до послаблення кріплення колеса під час руху. Експерти зазначають, що навіть за умови правильного змащення це загрожує тим, що в певний моменти ви можете просто втратити колесо просто на ходу.
Все тому, що різьбове з’єднання працює як пружина і під час затягування болтів різьблення злегка подовжується, щоб створити натяг і збільшити тертя для утримання кріплення. За наявності мастила тертя зменшується, що призводить до нестачі натягу і, як результат, ослаблення кріплення.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…