Поява автоматичної трансмісії істотно спростила життя більшості автомобілістів, оскільки не потрібно більше вручну перемикати передачі під час руху. Однак в АКПП конструктори досі залишають таку можливість, що викликає у багатьох здивування. Досвідчений автомеханік пояснив, навіщо ручний потрібен механічний режим у коробці “автомат” і як ним слід користуватися.
Як відомо, незважаючи на свої численні переваги АКПП має низку недоліків, включно з ненадійністю під час застрягання автомобіля, буксируванні, їзді крутими підйомами та спусками. У цій ситуації на допомогу і приходить ручний режим, який дає змогу правильніше перемикати передачі, не піддаючи трансмісію підвищеним навантаженням.
Крім того, ручний режим може бути корисним у разі відмови гальмівної системи. У такій ситуації уповільнити рух автомобіля можна шляхом гальмування двигуном. Автоматична трансмісія за замовчуванням цього не вміє, а в ручному режимі шляхом поступового зниження передачі такого ефекту домогтися можна.
Щоб активувати ручний режим, досить просто зрушити кулісу селектора в бік. Рухаючи селектор вперед, передачі будуть знижуватися, підтягуючи на себе – підвищуватися.
Автомобільний світ 2025 року вражає розмаїттям, але серед десятків новинок є ті, що задають тон.…
Встановлення газобалонного обладнання (ГБО) — популярне рішення серед українських водіїв, які хочуть знизити витрати на…
Німецький автопром давно асоціюється з якістю, технічною досконалістю та ресурсом, якого вистачає на сотні тисяч…
Чому слово "Toyota" стало майже синонімом надійності? Багато хто чув історії про ці автомобілі, що…
Обираючи вживаний автомобіль, більшість покупців звертають увагу не лише на ціну, а й на надійність,…
У сервісному центрі МВС зафіксували вкрай незвичний випадок — на перевірку потрапило фальшиве водійське посвідчення,…