Поява автоматичної трансмісії істотно спростила життя більшості автомобілістів, оскільки не потрібно більше вручну перемикати передачі під час руху. Однак в АКПП конструктори досі залишають таку можливість, що викликає у багатьох здивування. Досвідчений автомеханік пояснив, навіщо ручний потрібен механічний режим у коробці “автомат” і як ним слід користуватися.
Як відомо, незважаючи на свої численні переваги АКПП має низку недоліків, включно з ненадійністю під час застрягання автомобіля, буксируванні, їзді крутими підйомами та спусками. У цій ситуації на допомогу і приходить ручний режим, який дає змогу правильніше перемикати передачі, не піддаючи трансмісію підвищеним навантаженням.
Крім того, ручний режим може бути корисним у разі відмови гальмівної системи. У такій ситуації уповільнити рух автомобіля можна шляхом гальмування двигуном. Автоматична трансмісія за замовчуванням цього не вміє, а в ручному режимі шляхом поступового зниження передачі такого ефекту домогтися можна.
Щоб активувати ручний режим, досить просто зрушити кулісу селектора в бік. Рухаючи селектор вперед, передачі будуть знижуватися, підтягуючи на себе – підвищуватися.
Мало хто знає, та соняшникова олія є не лише заправкою для салату чи смаження продуктів,…
Під час підбору вживаного автомобіля основний акцент завжди робиться на стані та ресурсі двигуна. Якщо…
Сьогодні Toyota RAV4 є найбільш популярним кросовером у світі. В Україні дана модель також користується…
Останнім часом в Україні все частіше почали з’являтись нові водійські посвідчення, в яких ставлять спеціальні…
Більшість водіїв в Україні не зважає на те, на якій саме колонці вони заправляються на…
Недивлячись на зростання цін на автомобільному ринку явно не бракує пропозиції. Сьогодні вибір максимально широкий…