Поява автоматичної трансмісії істотно спростила життя більшості автомобілістів, оскільки не потрібно більше вручну перемикати передачі під час руху. Однак в АКПП конструктори досі залишають таку можливість, що викликає у багатьох здивування. Досвідчений автомеханік пояснив, навіщо ручний потрібен механічний режим у коробці “автомат” і як ним слід користуватися.
Як відомо, незважаючи на свої численні переваги АКПП має низку недоліків, включно з ненадійністю під час застрягання автомобіля, буксируванні, їзді крутими підйомами та спусками. У цій ситуації на допомогу і приходить ручний режим, який дає змогу правильніше перемикати передачі, не піддаючи трансмісію підвищеним навантаженням.
Крім того, ручний режим може бути корисним у разі відмови гальмівної системи. У такій ситуації уповільнити рух автомобіля можна шляхом гальмування двигуном. Автоматична трансмісія за замовчуванням цього не вміє, а в ручному режимі шляхом поступового зниження передачі такого ефекту домогтися можна.
Щоб активувати ручний режим, досить просто зрушити кулісу селектора в бік. Рухаючи селектор вперед, передачі будуть знижуватися, підтягуючи на себе – підвищуватися.
Нерідко буває, що прямо на під’їзді до світлофора активується жовтий сигнал. Така ситуація може спантеличити…
Японський автовриобник Nissan офіційно представив оновлення для свого популярного мінівена Serena. Як повідомляє Carscoops, покупцям…
Німецький автомобільний гігант Volkswagen офіційно повідомив, що більше не буде виробляти в Європі малі бензинові…
Обмеження на рух транспорту по трасі М-15 біля села Маяки, що на Одещині, знято. Про…
В Україні вимоги щодо знаходження водія в автомобілі під час зупинки поліцією є чітко регламентованими.…
Японський автовиробник Suzuki анонсував вихід нового компактного кросовера Across 2026. Фото нової моделі з’явились на…