Поява автоматичної трансмісії в автомобільній індустрії істотно спростила життя автомобілістам, але багато хто водночас забуває про недоліки АКПП, які полягають у складності їхньої конструкції і тотальній ненадійності. У зв’язку з цим експерти звертають увагу на п’ять типових помилок водіїв під час поводження з «автоматом», які призводять до фатальних наслідків.
1. Буксирування
Автомобіль з «автоматом» не можна буксирувати на швидкості вище 30 км/год і відстані понад 30 км.
2. Старт із двох педалей
Деякі водії звикли починати рух, вичавлюючи одночасно дві педалі в режимі «D», різко відпускаючи гальмо. У такій ситуації трансмісія перевантажується, нагрівається і швидко зношується.
3. Режим паркінгу
Нерідко водії використовують режим «Р» з приводу і без. Це призводить до перевантаження компонентів трансмісії та їх швидкого зносу. Експерти радять активувати його тільки в повільному заторі.
4. Ручне гальмо
Ще одна помилка – вважати, що режим «Р» замінює стоянкове гальмо. Це призводить до величезних навантажень на трансмісію і її подальшої поломки.
5. Прогрів коробки і заміна робочої рідини
Взимку рекомендується прогрівати не тільки двигун, а й АКПП. «Автомат», більш чутливий до холоду, ніж “механіка”, тому і ламається через це набагато частіше.
Японський автовиробник Honda офіційно оголосив про запуск проекту Heritage Works, що спеціалізуватиметься на відродженні спортивних…
Французький автобренд Peugeot готується презентувати революційне технологічне рішення у світі автомобілебудування. Як повідомляє Carscoops, інженери…
Німецький автовиробник Volkswagen тестує автомобіль, які не потребує водія. Як пише Carscoops, на тестовий трек…
Німецький автогігант BMW активно працює над майбутньою прем’єрою нової версії свого флагманського кросовера X7. Як…
Вже через два тижні, з 1 січня 2026 року, в Україні наберуть чинності нові правила…
Німецький автовиробник Mercedes активно працює над виробництвом дешевої версії легендарного позашляховика G-Class. Як пише Carscoops,…