Поява автоматичної трансмісії в автомобільній індустрії істотно спростила життя автомобілістам, але багато хто водночас забуває про недоліки АКПП, які полягають у складності їхньої конструкції і тотальній ненадійності. У зв’язку з цим експерти звертають увагу на п’ять типових помилок водіїв під час поводження з «автоматом», які призводять до фатальних наслідків.
1. Буксирування
Автомобіль з «автоматом» не можна буксирувати на швидкості вище 30 км/год і відстані понад 30 км.
2. Старт із двох педалей
Деякі водії звикли починати рух, вичавлюючи одночасно дві педалі в режимі «D», різко відпускаючи гальмо. У такій ситуації трансмісія перевантажується, нагрівається і швидко зношується.
3. Режим паркінгу
Нерідко водії використовують режим «Р» з приводу і без. Це призводить до перевантаження компонентів трансмісії та їх швидкого зносу. Експерти радять активувати його тільки в повільному заторі.
4. Ручне гальмо
Ще одна помилка – вважати, що режим «Р» замінює стоянкове гальмо. Це призводить до величезних навантажень на трансмісію і її подальшої поломки.
5. Прогрів коробки і заміна робочої рідини
Взимку рекомендується прогрівати не тільки двигун, а й АКПП. «Автомат», більш чутливий до холоду, ніж “механіка”, тому і ламається через це набагато частіше.
Нерідко буває, що прямо на під’їзді до світлофора активується жовтий сигнал. Така ситуація може спантеличити…
Японський автовриобник Nissan офіційно представив оновлення для свого популярного мінівена Serena. Як повідомляє Carscoops, покупцям…
Німецький автомобільний гігант Volkswagen офіційно повідомив, що більше не буде виробляти в Європі малі бензинові…
Обмеження на рух транспорту по трасі М-15 біля села Маяки, що на Одещині, знято. Про…
В Україні вимоги щодо знаходження водія в автомобілі під час зупинки поліцією є чітко регламентованими.…
Японський автовиробник Suzuki анонсував вихід нового компактного кросовера Across 2026. Фото нової моделі з’явились на…