Поява автоматичної трансмісії в автомобільній індустрії істотно спростила життя автомобілістам, але багато хто водночас забуває про недоліки АКПП, які полягають у складності їхньої конструкції і тотальній ненадійності. У зв’язку з цим експерти звертають увагу на п’ять типових помилок водіїв під час поводження з «автоматом», які призводять до фатальних наслідків.
1. Буксирування
Автомобіль з «автоматом» не можна буксирувати на швидкості вище 30 км/год і відстані понад 30 км.
2. Старт із двох педалей
Деякі водії звикли починати рух, вичавлюючи одночасно дві педалі в режимі «D», різко відпускаючи гальмо. У такій ситуації трансмісія перевантажується, нагрівається і швидко зношується.
3. Режим паркінгу
Нерідко водії використовують режим «Р» з приводу і без. Це призводить до перевантаження компонентів трансмісії та їх швидкого зносу. Експерти радять активувати його тільки в повільному заторі.
4. Ручне гальмо
Ще одна помилка – вважати, що режим «Р» замінює стоянкове гальмо. Це призводить до величезних навантажень на трансмісію і її подальшої поломки.
5. Прогрів коробки і заміна робочої рідини
Взимку рекомендується прогрівати не тільки двигун, а й АКПП. «Автомат», більш чутливий до холоду, ніж “механіка”, тому і ламається через це набагато частіше.
Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…