Багато автолюбителів не знають, що колір їхнього автомобіля має не тільки естетичне, а й фінансове значення. Машини деяких відтінків, продати набагато складніше, ніж інші. Проект iSeeCars вивчив дані про продаж 1,3 мільйона автомобілів віком три роки і з’ясував, який колір є найпроблемнішим.
Так, вдалося встановити, що за три роки після купівлі в середньому транспортний засіб втрачає в ціні 22,5%. При цьому жовті авто за той самий термін дешевшають лише на 13,5%. Ціни на бежеві, помаранчеві та зелені машини падають у середньому на 20%. Добре тримають вартість червоні та білі авто, чого не скажеш про сріблясті, коричневі, чорні та золотисті.
При цьому експерти звернули увагу, що багато що може залежати від певного сегмента. Наприклад, коричневі седани, незважаючи на глобальні тенденції, вважаються вигідними для перепродажу через консервативність їхніх власників.
Існує поширена думка, що утримувати електромобілі дешево. Пального не потребують, через малу кількість деталей прості…
Японський автобренд Toyota представив оновлення для свого найбільш доступного автомобілю Corolla. Як пише Carscoops, рестайлінг…
Останні дні російські військові нещадно б’ють по Одещині, вражаючі об’єкти енергетичної та транспортної інфраструктури. Одним…
Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…
Днями в Сумах стався курйозний, але в той же час небезпечний інцидент за участю 16-річного…
18 грудня в Харкові сталась серйозна ДТП. Легковик під керуванням судді Валківського районного суду Алли…