Багато автолюбителів не знають, що колір їхнього автомобіля має не тільки естетичне, а й фінансове значення. Машини деяких відтінків, продати набагато складніше, ніж інші. Проект iSeeCars вивчив дані про продаж 1,3 мільйона автомобілів віком три роки і з’ясував, який колір є найпроблемнішим.
Так, вдалося встановити, що за три роки після купівлі в середньому транспортний засіб втрачає в ціні 22,5%. При цьому жовті авто за той самий термін дешевшають лише на 13,5%. Ціни на бежеві, помаранчеві та зелені машини падають у середньому на 20%. Добре тримають вартість червоні та білі авто, чого не скажеш про сріблясті, коричневі, чорні та золотисті.
При цьому експерти звернули увагу, що багато що може залежати від певного сегмента. Наприклад, коричневі седани, незважаючи на глобальні тенденції, вважаються вигідними для перепродажу через консервативність їхніх власників.
Акумулятор автомобіля - один із найважливіших компонентів транспортного засобу, що потребує регулярного обслуговування. Ситуації, коли…
Автомобілі з автоматичною коробкою передач істотно полегшують життя сучасним водіям. Ці машини не потребують частого…
Сучасні автомобілі значно просунулися в плані технологій, безпеки та надійності. Навіть найбільш невиразні моделі зазвичай…
Кожен автовласник хоче, щоб його транспортний засіб прослужив якомога довше, але багато хто з нас…
Автомобілі класу люкс завжди вирізнялися високими стандартами, пропонуючи своїм власникам не тільки комфорт і статус,…
Незважаючи на те, що сучасні двигуни і мастила для них виробляються так, що прогрів стає…