Багато автолюбителів не знають, що колір їхнього автомобіля має не тільки естетичне, а й фінансове значення. Машини деяких відтінків, продати набагато складніше, ніж інші. Проект iSeeCars вивчив дані про продаж 1,3 мільйона автомобілів віком три роки і з’ясував, який колір є найпроблемнішим.
Так, вдалося встановити, що за три роки після купівлі в середньому транспортний засіб втрачає в ціні 22,5%. При цьому жовті авто за той самий термін дешевшають лише на 13,5%. Ціни на бежеві, помаранчеві та зелені машини падають у середньому на 20%. Добре тримають вартість червоні та білі авто, чого не скажеш про сріблясті, коричневі, чорні та золотисті.
При цьому експерти звернули увагу, що багато що може залежати від певного сегмента. Наприклад, коричневі седани, незважаючи на глобальні тенденції, вважаються вигідними для перепродажу через консервативність їхніх власників.
Від перегріву двигуна в автомобілі ніхто з водіїв не застрахований. Дана неприємність може раптово трапитись…
Тиск, який останніми роками створюється електрокарами та гібридами на дизельні авто, просто неймовірний. Однак цей…
Студенти технічного центру Audi у Некарзульмі презентували свій новий проект, що являє собою концепт GT50.…
Останнім часом українці почали скаржитися на посилення контролю на кордоні з Молдовою. Про це повідомляє…
Нове дослідження JD Power проаналізувало фірмові мобільні додатки автомобільних брендів і з’ясувало, якими з них…
Марка Smart, суббренд німецької Mercedes-Benz та китайської Geely, активно тестує свою нову модель компактного електромобіля.…