Багато автолюбителів не знають, що колір їхнього автомобіля має не тільки естетичне, а й фінансове значення. Машини деяких відтінків, продати набагато складніше, ніж інші. Проект iSeeCars вивчив дані про продаж 1,3 мільйона автомобілів віком три роки і з’ясував, який колір є найпроблемнішим.
Так, вдалося встановити, що за три роки після купівлі в середньому транспортний засіб втрачає в ціні 22,5%. При цьому жовті авто за той самий термін дешевшають лише на 13,5%. Ціни на бежеві, помаранчеві та зелені машини падають у середньому на 20%. Добре тримають вартість червоні та білі авто, чого не скажеш про сріблясті, коричневі, чорні та золотисті.
При цьому експерти звернули увагу, що багато що може залежати від певного сегмента. Наприклад, коричневі седани, незважаючи на глобальні тенденції, вважаються вигідними для перепродажу через консервативність їхніх власників.
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…