Фанати механічної трансмісії часто стверджують, що МКПП допомагає заощаджувати пальне в автомобілі, однак на ділі це не так. Сучасні «автомати» набагато краще допомагають скоротити витрату палива. Досвідчені автоексперти пояснили чому.
Раніше «механіка» справді мала явну перевагу в паливній економічності порівняно з «автоматом». Водії могли перемикатися на нейтральну передачу на зупинках, на відміну від ранніх автоматів, які продовжували викликати невеликий опір. Ця функція була особливо корисною під час їзди містом або в заторах, де кожна маленька міра з економії палива мала значення. Оскільки старі версії АКПП були простішими і мали менше передач, то двигуну доводилося працювати під навантаженням, що змушувало його витрачати більше палива. Однак кілька років тому ситуація почала змінюватися.
Сучасні автоматичні трансмісії тепер мають більше передач, ніж їхні механічні аналоги, що забезпечує більш плавне перемикання і більш ефективне водіння на більш високих швидкостях. Деякі автоматичні трансмісії, такі як КПП з подвійним зчепленням (DCT), можуть перемикатися швидше і точніше, ніж навіть найкращий водій з механічною коробкою передач. Це ще більше підвищує їхню паливну ефективність.
Варіатори ж і зовсім пропонують практично нескінченний діапазон передавальних чисел, підтримуючи роботу двигунів на найекономічніших оборотах. Ця технологія чудово підходить для їзди з частими зупинками, коли традиційні трансмісії насилу справляються з перемиканням передач.
Повна відмова від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння в Європейському Союзі відкладається. Відповідне рішення прийняла…
В Україні з’явиться нова програма підтримки водіїв з обмеженими можливостями. Про це у себе в…
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…
Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…
Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…
Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…