Статті

Механіки обожнюють ці шість помилок водіїв: завдяки їм, у них завжди є робота

Якби автомобілі не ламалися, автомеханіки залишилися б без роботи. На щастя для них, практично будь-який транспортний засіб періодично стикається з несправностями і потребує професійного ремонту. Але в деяких випадках водії самі своєю поведінкою провокують поломку автомобіля. Експерти порталу Interia Motoryzacja виділили шість помилок автомобілістів, які збагачують СТО.

Утримання зчеплення на перехресті
Багато водіїв, сподіваючись швидко рушити з місця на перехресті перед світлофором, витискають зчеплення до упору і тримають у такому положенні, доки не загориться зелене світло. Також подібне часто відбувається під час спуску з нахилу під час гальмування двигуном. У підсумку зчеплення дуже швидко зношується, а з ним і трансмісія.

Їзда на низьких обертах
Є думка, що їзда на низьких обертах дає змогу економити паливо. Частково це правда, якщо йдеться не про занадто низькі показники. Коли двигун працює на межі зупинки, він працює в неоптимальних умовах, що створює високе навантаження на підшипники, приводний вал і поршні, що призводить до підвищеного зносу останніх.

Перевантаження холодного двигуна
Після запуску двигуна масляні насоси починають працювати, перекачуючи оливу в масляну магістраль, щоб досягти всіх рухомих частин, таких як колінвал, поршні та шатун. У холодному стані олива густа, а її в’язкість змінюється в міру прогрівання двигуна. Ось чому так важливо дати двигуну досягти відповідної робочої температури, перш ніж набирати високі оберти. В іншому разі виникає ризик більш швидкого зносу таких елементів, як втулки, поршні та ланцюги ГРМ.

Їзда на «порожньому баку»
Постійне зростання цін на бензин і дизель змушує водіїв шукати способи економії палива. Деякі автомобілісти не знаходять нічого кращого, окрім як їздити на ледь повному баку до останнього сподіваючись на диво. Це призводить до скупчування конденсату всередині ємності, засмічення паливної системи, виходу з ладу паливних фільтра і насоса.

Утримання руки на важелі КПП
Звичка тримати руку на важелі перемикання передач може здатися нешкідливою, вона негативно впливає на стан трансмісії. Якщо ми впираємося рукою в важіль, навіть злегка натискаючи його вперед або відтягуючи назад, ми викликаємо непотрібне навантаження на вузли коробки. Така практика може призвести до передчасного зносу синхронізаторів.

Поворот коліс на місці
Крутити кермо рекомендується тільки під час руху. Якщо повертати колеса на місці, створюється велике навантаження на систему рульового управління. В автомобілях із гідропідтримкою ця дія збільшує тиск у насосі гідропідсилювача керма та рульовому механізмі, що може призвести до розгерметизації системи та необхідності дорогого ремонту.

Recent Posts

Правило 30 хвилин: що потрібно знати водієві про заряджання акумулятора автомобіля під час руху

Акумулятор автомобіля - один із найважливіших компонентів транспортного засобу, що потребує регулярного обслуговування. Ситуації, коли…

19.09.2024

Не робіть так: яка популярна помилка водіїв під час паркування веде до блокування АКПП

Автомобілі з автоматичною коробкою передач істотно полегшують життя сучасним водіям. Ці машини не потребують частого…

19.09.2024

Десять найгірших автомобілів в історії: помилки, які неможливо забути

Сучасні автомобілі значно просунулися в плані технологій, безпеки та надійності. Навіть найбільш невиразні моделі зазвичай…

19.09.2024

П’ять помилок водіїв, які вбивають ваш автомобіль: як уникнути непотрібних поломок

Кожен автовласник хоче, щоб його транспортний засіб прослужив якомога довше, але багато хто з нас…

19.09.2024

Десять кращих автомобілів класу люкс прямо зараз: розкіш і технології майбутнього

Автомобілі класу люкс завжди вирізнялися високими стандартами, пропонуючи своїм власникам не тільки комфорт і статус,…

19.09.2024

Три помилки під час прогрівання двигуна, яких припускаються всі водії

Незважаючи на те, що сучасні двигуни і мастила для них виробляються так, що прогрів стає…

19.09.2024