Статті

Механіки обожнюють ці шість помилок водіїв: завдяки їм, у них завжди є робота

Якби автомобілі не ламалися, автомеханіки залишилися б без роботи. На щастя для них, практично будь-який транспортний засіб періодично стикається з несправностями і потребує професійного ремонту. Але в деяких випадках водії самі своєю поведінкою провокують поломку автомобіля. Експерти порталу Interia Motoryzacja виділили шість помилок автомобілістів, які збагачують СТО.

Утримання зчеплення на перехресті
Багато водіїв, сподіваючись швидко рушити з місця на перехресті перед світлофором, витискають зчеплення до упору і тримають у такому положенні, доки не загориться зелене світло. Також подібне часто відбувається під час спуску з нахилу під час гальмування двигуном. У підсумку зчеплення дуже швидко зношується, а з ним і трансмісія.

Їзда на низьких обертах
Є думка, що їзда на низьких обертах дає змогу економити паливо. Частково це правда, якщо йдеться не про занадто низькі показники. Коли двигун працює на межі зупинки, він працює в неоптимальних умовах, що створює високе навантаження на підшипники, приводний вал і поршні, що призводить до підвищеного зносу останніх.

Перевантаження холодного двигуна
Після запуску двигуна масляні насоси починають працювати, перекачуючи оливу в масляну магістраль, щоб досягти всіх рухомих частин, таких як колінвал, поршні та шатун. У холодному стані олива густа, а її в’язкість змінюється в міру прогрівання двигуна. Ось чому так важливо дати двигуну досягти відповідної робочої температури, перш ніж набирати високі оберти. В іншому разі виникає ризик більш швидкого зносу таких елементів, як втулки, поршні та ланцюги ГРМ.

Їзда на «порожньому баку»
Постійне зростання цін на бензин і дизель змушує водіїв шукати способи економії палива. Деякі автомобілісти не знаходять нічого кращого, окрім як їздити на ледь повному баку до останнього сподіваючись на диво. Це призводить до скупчування конденсату всередині ємності, засмічення паливної системи, виходу з ладу паливних фільтра і насоса.

Утримання руки на важелі КПП
Звичка тримати руку на важелі перемикання передач може здатися нешкідливою, вона негативно впливає на стан трансмісії. Якщо ми впираємося рукою в важіль, навіть злегка натискаючи його вперед або відтягуючи назад, ми викликаємо непотрібне навантаження на вузли коробки. Така практика може призвести до передчасного зносу синхронізаторів.

Поворот коліс на місці
Крутити кермо рекомендується тільки під час руху. Якщо повертати колеса на місці, створюється велике навантаження на систему рульового управління. В автомобілях із гідропідтримкою ця дія збільшує тиск у насосі гідропідсилювача керма та рульовому механізмі, що може призвести до розгерметизації системи та необхідності дорогого ремонту.

Recent Posts

Індикатор зі знаком оклику на панелі авто: коли це дрібниця, а коли небезпека

Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…

04.12.2025

Чому не варто заправляти авто «під зав’язку»: пояснення автомеханіка

Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…

04.12.2025

Кнопки, що дратують: які елементи керування у сучасних авто бісать водіїв

Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…

04.12.2025

Toyota Corolla 2026 залишився без змін – і це його головна перевага

Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…

04.12.2025

Ford замінить популярний кросовер позашляховиком: подробиці

Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…

04.12.2025

Kia готує наступника Stinger: електричний фастбек з характером Porsche Taycan

Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…

04.12.2025