Якби автомобілі не ламалися, автомеханіки залишилися б без роботи. На щастя для них, практично будь-який транспортний засіб періодично стикається з несправностями і потребує професійного ремонту. Але в деяких випадках водії самі своєю поведінкою провокують поломку автомобіля. Експерти порталу Interia Motoryzacja виділили шість помилок автомобілістів, які збагачують СТО.
Утримання зчеплення на перехресті
Багато водіїв, сподіваючись швидко рушити з місця на перехресті перед світлофором, витискають зчеплення до упору і тримають у такому положенні, доки не загориться зелене світло. Також подібне часто відбувається під час спуску з нахилу під час гальмування двигуном. У підсумку зчеплення дуже швидко зношується, а з ним і трансмісія.
Їзда на низьких обертах
Є думка, що їзда на низьких обертах дає змогу економити паливо. Частково це правда, якщо йдеться не про занадто низькі показники. Коли двигун працює на межі зупинки, він працює в неоптимальних умовах, що створює високе навантаження на підшипники, приводний вал і поршні, що призводить до підвищеного зносу останніх.
Перевантаження холодного двигуна
Після запуску двигуна масляні насоси починають працювати, перекачуючи оливу в масляну магістраль, щоб досягти всіх рухомих частин, таких як колінвал, поршні та шатун. У холодному стані олива густа, а її в’язкість змінюється в міру прогрівання двигуна. Ось чому так важливо дати двигуну досягти відповідної робочої температури, перш ніж набирати високі оберти. В іншому разі виникає ризик більш швидкого зносу таких елементів, як втулки, поршні та ланцюги ГРМ.
Їзда на «порожньому баку»
Постійне зростання цін на бензин і дизель змушує водіїв шукати способи економії палива. Деякі автомобілісти не знаходять нічого кращого, окрім як їздити на ледь повному баку до останнього сподіваючись на диво. Це призводить до скупчування конденсату всередині ємності, засмічення паливної системи, виходу з ладу паливних фільтра і насоса.
Утримання руки на важелі КПП
Звичка тримати руку на важелі перемикання передач може здатися нешкідливою, вона негативно впливає на стан трансмісії. Якщо ми впираємося рукою в важіль, навіть злегка натискаючи його вперед або відтягуючи назад, ми викликаємо непотрібне навантаження на вузли коробки. Така практика може призвести до передчасного зносу синхронізаторів.
Поворот коліс на місці
Крутити кермо рекомендується тільки під час руху. Якщо повертати колеса на місці, створюється велике навантаження на систему рульового управління. В автомобілях із гідропідтримкою ця дія збільшує тиск у насосі гідропідсилювача керма та рульовому механізмі, що може призвести до розгерметизації системи та необхідності дорогого ремонту.
Автомобілебудівна промисловість активно електрифікується і сегмент позашляховиків, зважаючи на свою популярність, не стоїть осторонь. Щороку…
Купівля вживаного автомобіля завжди пов'язана з ризиками. Такі фактори як вік і пробіг враховуються як…
Розкішні автомобілі здебільшого мають захмарні цінники, проте в деяких випадках їхня вартість дуже швидко падає…
Автомобільне скло - це не тільки важливий елемент захисту та огляду, але іноді й приклад…
Пошук недорогого, але надійного автомобіля з пробігом може перетворитися на справжній квест, якщо не знати…
У світі автомобільного дизайну існують компанії, які вважають за краще не винаходити колесо, а адаптувати…