Останнім часом в Україні стали популярними гібридні автомобілі, які використовують для роботи одночасно ДВЗ і електричні технології. Однак є думка, що мотори таких машин схильні до високого зносу.
Насправді це дійсно має місце бути, хоч і не завжди. ДВЗ для гібридних автомобілів розробляються так, щоб працювати за командою комп’ютера і максимально економити паливо. Через часті запуски і відключення, короткі цикли роботи такий мотор справді схильний до високого ступеня зносу порівняно зі звичайним бензиновим агрегатом.
Експерти звертають увагу, що для гібридів пропонується спеціальний антифриз і моторне мастило, які допомагають двигуну краще справлятися з підвищеними навантаженнями і мінімізувати їхні негативні наслідки.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…