Статті

Механік пояснив водіям, як розпізнати три популярні афери на СТО

Українці дедалі частіше стали звертатися за послугами СТО з обслуговування та ремонту своїх автомобілів. Це призвело, зокрема, до збільшення кількості афер серед механіків, які прагнуть отримати за свою роботу або відсутність такої «жирний» чек. Американський блогер і автомеханік із 56-річним стажем роботи Скотті Кілмер попередив автомобілістів про три найпоширеніші типи шахрайства на автосервісі та розповів, як їх розпізнати.

Перш за все, експерт закликав автовласників ретельно перевіряти наявність і якість проведених робіт. Нерідко механіки беруть плату за якісь послуги, але або роблять їх лише частково, або не роблять взагалі. Наприклад, у машині, де є проблеми з масляним фільтром, змінюють його, а з клієнта вимагають оплату нібито за повну заміну масляного бака.

Кілмер рекомендує перед відправкою машини на СТО ретельно фотографувати її, а також усі деталі, яких торкнеться ремонт. Якщо довіра до механіків зовсім вже низька, Скотті радить відзначити хрестиком кожну деталь, яку потенційно мають замінити. Якщо після завершення ремонту позначки залишилися, значить вас обдурили.

Також автоексперт попередив про афери, коли СТО стягують плату з клієнтів за послуги, яких їхній автомобіль насправді не потребує. У зв’язку з цим краще заздалегідь промацати ґрунт і розуміти, з якою періодичністю потрібно що робити у своєму автомобілі. Наприклад, якщо вам пропонують замінити охолоджувальну рідину або мастило набагато раніше терміну, варто насторожитися і відправитися в іншу майстерню.

Крім того, Кілмер закликав автовласників не вестися на вмовляння провести «вкрай необхідні» ремонтні роботи, на кшталт регулювання розвал-сходження, які коштують солідних грошей. Механік заявив, що ніколи не варто боятися ставити запитання його колегам, якщо такі є, щоб отримати повну ясність щодо того, що вони мають намір робити з вашим автомобілем. Робити це краще ще до того, як почнуться роботи або вам виставлять чек на величезну суму.

Recent Posts

Механік Honda пояснив, коли справді треба міняти масло – через 3, 5 чи 10 тисяч км пробігу

Дискусії на тему, як часто треба міняти моторне мастило. Хтось каже, що для кращого «здоров’я»…

15.12.2025

ТОП-5 недорогих і надійних кросоверів, що не бояться бездоріжжя

Кросовери були створені як щось середнє між міським хетчбеком та класичним позашляховиком. Між тим, далеко…

15.12.2025

Француз створив концепт Lexus за 24 години – усе завдяки штучному інтелекту

Вже найближчим часом штучний інтелект може замінити цілі дизайнерські відділи провідних автомобілебудівних компаній світу. Це…

15.12.2025

Aston Martin активно тестує свій новий флагман: фото

Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…

15.12.2025

Стукає кермо: механік розповів про поширену проблему старих Chevrolet

Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…

15.12.2025

Citroën презентував електричний дім на колесах: із надувним ліжком і проектором

Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…

15.12.2025