Відомий YouTube-блогер і автомеханік Девід Лонг поділився зі своїми підписниками рекомендаціями про те, як поводитися в автосервісі, щоб не потрапити в халепу. Зокрема, експерт порекомендував водіям не казати співробітникам СТО чотири типові фрази, які можуть призвести до збільшення їхніх витрат.
«Полагодьте все»
Якщо дасте незнайомому механіку повний карт-бланш, не виключено, що він зробить все, що потрібно і не потрібно, а вам у підсумку виставить довгий список послуг, які доведеться оплатити.
«Потрібно полагодити (назва несправності)»
Деякі водії перед поїздкою на СТО вивчають особливості тієї чи іншої проблеми, з якою вони зіткнулися. У принципі, стратегія правильна, але це не означає, що ви автоматично стали експертом у цій галузі і можете вказувати механіку що і як робити. Звичайно, краще згадати, що ви щось знаєте з теми, щоб уникнути спекуляцій, але довіритися при цьому професійній діагностиці.
«Я хочу, щоб ви зробили цю процедуру ось у такому порядку»
Досвідчені майстри краще знають, як виконувати ті чи інші роботи. Але якщо клієнт наполягатиме на свій «методиці», то сперечатися з ним, найімовірніше, ніхто не буде. Особливо, якщо це йому обійдеться дорожче.
«Я хочу подивитися на те, як ви робите роботу»
Найгірше, що ви можете зробити – це стояти над душею у зайнятого роботою майстра. Навіть професіонала своєї справи це може дратувати і відволікати, що нерідко призводить до абсолютно непотрібних помилок. До того ж механік може вирішити, що ви йому не довіряєте, що також, найімовірніше, позначиться на якості роботи як зараз, так і в подальшому.
Лонг рекомендує користуватися послугами перевірених СТО. Найкраще мати знайомого механіка, якому можна довіритися.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…