Багато українських водіїв часто грішать одними й тими самими помилками в процесі керування автомобілем. Серед таких – викручування рульового колеса до упору під час розворотів або під час паркування. Досвідчений автомеханік пояснив, чому така поведінка загрожує серйозними неприємностями для автовласників.
Читайте також:
Що робити, якщо під час руху провалилася педаль гальма: повинен знати кожен водій
Негайно покладіть слухавку: що загрожує водієві за розмови за кермом
500 гривень штрафу і рік без прав: водіїв жорстко карають за невинне порушення
Експерт звернув увагу, що під час викручування керма до упору спостерігається якийсь гул, а назад колесо повертається з певним опором. Особливо гостро це відчувається в машинах з гідропідсилювачем керма. Це ознака підвищеного навантаження на механізм. Якщо це явище матиме систематичний характер, водієві слід бути готовим до появи несправностей рульової рейки і наконечників, а також безпосередньо підсилювача керма.
Механік рекомендував автомобілістам привчити себе до плавного й акуратного водіння без різких ривків і поворотів керма. Коли рульове колесо доходить до крайнього положення під час повороту обов’язково потрібно трохи послаблювати хват, щоб дати йому можливість повернутися назад за необхідності. Крім того категорично не рекомендується крутити кермо, стоячи на місці.
Нерідко буває, що прямо на під’їзді до світлофора активується жовтий сигнал. Така ситуація може спантеличити…
Японський автовриобник Nissan офіційно представив оновлення для свого популярного мінівена Serena. Як повідомляє Carscoops, покупцям…
Німецький автомобільний гігант Volkswagen офіційно повідомив, що більше не буде виробляти в Європі малі бензинові…
Обмеження на рух транспорту по трасі М-15 біля села Маяки, що на Одещині, знято. Про…
В Україні вимоги щодо знаходження водія в автомобілі під час зупинки поліцією є чітко регламентованими.…
Японський автовиробник Suzuki анонсував вихід нового компактного кросовера Across 2026. Фото нової моделі з’явились на…