Багато автомобілістів в Україні вважають за краще заправляти паливний бак «вщерть», щоб максимально відстрочити наступну поїздку на АЗС. Водночас є думка, що це шкідливо для автомобіля, оскільки занадто високий рівень пального може призвести до затоплення абсорбера, встановленого у верхній частині бака, що призначений для поглинання парів і газів. Досвідчений автомеханік пояснив, чи дійсно це так.
Читайте також:
Залишився один день: з 1 листопада водіям загрожують штрафи за новими правилами
Вікові обмеження для водіїв: кому в Україні сьогодні не можна сідати за кермо
1200 гривень штрафу за неакуратність: кому з водіїв потрібно терміново помити машину
За словами фахівця, він і його колеги з такою проблемою стикаються рідко, але це не означає, що проблеми немає. Річ у тім, що для пошкодження адсорбера потрібно, щоб у нього паливо потрапляло систематично і у великих кількостях.
Набагато небезпечніша ситуація, на думку механіка, коли паливо з переповненого бака потрапляє в систему вентиляції. Це призводить до підвищення тиску всередині та нерівномірної роботи двигуна – пропусків запалювання та втрати потужності. Водночас проблема зникає сама собою, щойно рівень пального в баку скорочується до оптимального значення.
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…