Дизельні автомобілі довгий час були зразком економічності і довговічності, але потім поступово стали втрачати позиції, в основному через шкоду навколишньому середовищу. Незважаючи на це, багато автомобілістів, як і раніше, віддають перевагу машинам на дизельній тязі, багато в чому саме через високу паливну ефективність. На цьому тлі експерти видання SlashGear вирішили згадати, які дизельні моделі мали найнижчу витрату палива в історії. До рейтингу увійшли десять авто.
Читайте також:
Які автомобілі поліція зупиняє найчастіше
Українських водіїв штрафують за неправильне скло: хто під загрозою
Вісім речей, які потрібно перевірити в автомобілі до настання зими
Honda HR-V i-DTEC
Двигун: 1,6 л i-DTEC, 118 к.с.
Витрата палива: 5,0 л/100 км
Коробка передач: шестиступінчаста механічна
Примітка: Компактний кросовер з акцентом на економічність, замінений гібридною версією.
Audi A2
Двигун: 1,4 л TDI
Витрата палива: 4,3 л/100 км
Особливості: Легкий, аеродинамічний кузов, що став основою для високої економічності.
Примітка: Випуск припинено, модель не досягла комерційного успіху через високу ціну.
Skoda Octavia
Двигун: 2,0 л TDI
Витрата палива: 4,3 л/100 км (за WLTP)
Коробка передач: шестиступінчаста механічна
Примітка: Одна з найекономічніших моделей у своєму сегменті, доступна в Європі.
Opel/Vauxhall Corsa
Двигун: 1,5 л дизель
Витрата палива: близько 4,0 л/100 км
Особливості: Компактний, доступний на британському та європейському ринках.
Примітка: Останнє дизельне покоління, замінене гібридними та електричними версіями.
Honda Civic i-DTEC
Двигун: 1,6 л i-DTEC, 118 к.с.
Витрата палива: 3,5 л/100 км
Примітка: Ефективний дизельний варіант, знятий з виробництва на користь гібридів.
Opel/Vauxhall Astra
Двигун: 1,5 л дизель, 130 к.с.
Витрата палива: близько 3,3 л/100 км у реальних умовах
Примітка: Рекордна витрата пального для Astra, проте дизельні версії поступово зникають із лінійки.
Kia Rio
Двигун: 1,1 л, трициліндровий дизель, 74 к.с.
Витрата палива: 3,2 л/100 км
Особливості: Один із найекономічніших автомобілів, орієнтований на доступність і надійність.
Примітка: Економічний і малопотужний варіант, що став популярним завдяки низькій витраті палива.
Renault Clio 1.5 dCi ECO
Двигун: 1,5 л dCi
Витрата палива: 3,1 л/100 км
Примітка: Остання дизельна версія Clio; Renault припинила розробку нових дизельних двигунів з 2021 року.
Peugeot 208 BlueHDi
Двигун: 1,6 л BlueHDi
Витрата палива: 2,9 л/100 км
Особливості: Використання аеродинамічного кузова та шин Michelin Energy Saver+.
Примітка: Один із найекономічніших автомобілів із перевіреним показником витрати в реальних умовах.
Volkswagen XL1
Двигун: 0,8 л двоциліндровий дизельний гібрид
Витрата палива: 0,9 л/100 км (261 миль на галон)
Особливості: Легкий і аеродинамічний кузов, експериментальний обмежений випуск.
Примітка: Найекономічніший дизельний автомобіль в історії, випущений обмеженим тиражем, проєкт затьмарений наслідками «Дизельгейта».
Глобальний тренд на електрифікацію не вбив попит на дизельні автомобілі, особливо в сегменті SUV. В…
Японські автомобілі традиційно вважаються надійними та безвідмовними. Mazda тут не виключення. Це підтверджує і останнє…
Існує поширена думка, що утримувати електромобілі дешево. Пального не потребують, через малу кількість деталей прості…
Японський автобренд Toyota представив оновлення для свого найбільш доступного автомобілю Corolla. Як пише Carscoops, рестайлінг…
Останні дні російські військові нещадно б’ють по Одещині, вражаючі об’єкти енергетичної та транспортної інфраструктури. Одним…
Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…