Деяким українським автовласникам загрожують величезні штрафи, якщо вони до кінця року не встигнуть пройти обов’язковий технічний огляд. За певних обставин сума стягнення може сягати 34 000 гривень.
Читайте також:
Як удвічі підвищити економію палива: механік із 56-річним стажем дав відповідь
Не беріть слухавку: що буде водієві за відповідь на телефонний дзвінок за кермом
На радість більшості автомобілістів, техогляд в Україні сьогодні не є обов’язковим для всіх транспортних засобів. У всякому разі поки що. Власники легкових транспортних засобів, які використовуються для особистих потреб, не повинні проходити цю процедуру і не ризикують отримати штраф за відсутність відповідного документа.
Водночас обов’язково проходити техогляд повинні:
– великі вантажівки, старші за один рік (щороку).
– автобуси старше двох років (кожні шість місяців).
– вантажопасажирські авто до 3,5 тонн старше 2 років (кожні два роки).
– таксі старше двох років (раз на рік).
– колісні трактори старше двох років (кожні два роки).
– спецтранспорт (раз на рік).
– колісно-транспортні засоби для перевезення небезпечних вантажів (через рік після купівлі і далі раз на шість місяців).
За підсумками проходження технічного огляду випробувальна лабораторія видає власнику відповідний протокол, де вказано термін дії документа. Якщо поліція зупинить транспортний засіб, що належить до однієї із зазначених категорій, а у водія не буде зазначеного протоколу або його термін дії буде вичерпаним, то рульового оштрафують на 3400 гривень. При повторному порушенні сума стягнення складе вже 17 000 гривень, а водія можуть позбавити прав на шість місяців або відправити під адмінарешт на 15 діб. У разі, якщо йдеться про посадових осіб, то штраф може сягати 34 тисяч гривень.
За всю історію автомобілебудування робилися численні спроби створити транспортний засіб, який буде однаково добре пересуватися…
Проблема замерзання вікон в автомобілі є актуальною кожної зими, найгірше, якщо скло покривається інеєм зсередини.…
Ще 30 років тому говорити про те, щоб німецькі автовиробники випускали позашляховики, навіть не доводилося.…
Рано чи пізно кожен автомобіліст стикається з проблемою поганого запуску двигуна. У такій ситуації увага…
Шестициліндрові двигуни часто використовують при складанні великих кросоверів і позашляховиків, яким доводиться долати великі навантаження…
Середньорозмірні автомобілі завжди користувалися величезною популярністю завдяки своїй універсальності. З появою електрокарів ця тенденція не…