Сьогодні українські автомобілісти як ніколи потребують недорогих, надійних і простих в обслуговуванні автомобілів. Багато з таких моделей є на глобальному ринку, але, на жаль, не поставляються безпосередньо в Україну. Портал MMR звернув увагу на десять таких авто, які явно мали б високий попит у нашій країні.
Читайте також:
В Україні суди масово відміняють штрафи за перевищення швидкості: які умови для цього потрібні
П’ять способів економити пальне в автомобілі взимку: водіям на замітку
Яку машину не можна купувати: сім ознак «убитого» авто
1. Dacia Spring
Сегмент: A-клас, 5-дверний хетчбек
Двигун: електромотор 48 кВт
Запас ходу: 230 км (300 км по місту)
Витрата енергії: 13,9 кВт⋅год/100 км
Кліренс: 15,5 см
Плюси: Доступний електромобіль для міського використання з мінімальними експлуатаційними витратами.
Мінуси: Невеликий запас ходу, слабка динаміка і мінімальна комплектація.
2. Suzuki Baleno
Сегмент: B-клас, 5-дверний хетчбек
Двигун: 1.5 л, 105 к.с.
Середня витрата: 5,5 л/100 км
Кліренс: 15 см
Плюси: Просторий салон, надійний двигун, висока маневреність.
Мінуси: Застаріла автоматична трансмісія, простий інтер’єр, обмежена комплектація.
3. Chevrolet Cobalt
Сегмент: B-клас, 4-дверний седан
Двигун: 1.5 л, 106 к.с.
Середня витрата: 6,5 л/100 км
Кліренс: 16 см
Плюси: Великий багажник, міцна конструкція, надійність у будь-яких умовах.
Мінуси: Простий інтер’єр, мінімальна комплектація, старомодний дизайн.
4. Chevrolet Onix
Сегмент: B-клас, 4-дверний седан
Двигун: 1.2 л (90 к.с.) або 1.2 л турбо (132 к.с.)
Середня витрата: 4,8 л/100 км
Кліренс: 13,5 см
Плюси: Стильний дизайн, турбомотор з відмінною динамікою, економічна витрата.
Мінуси: Дешеві матеріали інтер’єру, низький кліренс.
5. MG 3
Сегмент: B-клас+, 5-дверний хетчбек
Двигун: 1.5 л гібрид (192 к.с.)
Середня витрата: 4,4 л/100 км
Кліренс: 14,8 см
Плюси: Економічність і висока потужність, просторий салон.
Мінуси: Обмежений об’єм багажника, складне обслуговування гібридної системи.
6. Dacia Logan
Сегмент: B-клас, 4-дверний седан
Двигун: 1.0 л турбо (90 к.с.)/1.0 л газ турбо
Середня витрата: 5,2 – 7,0 л/100 км
Кліренс: 16 см
Плюси: Просторий салон, можливість газової модифікації, низькі експлуатаційні витрати.
Мінуси: Скромна комплектація, посередня динаміка.
7. Dacia Sandero Stepway
Сегмент: B-клас, 5-дверний хетчбек
Двигун: 1.0 л турбо (90-110 к.с.)/1.0 л газ турбо
Середня витрата: 5,4 – 7,4 л/100 км
Кліренс: 20 см
Плюси: Підвищений кліренс для українських доріг, газова модифікація, практичність.
Мінуси: Середня динаміка, базова комплектація.
8. Kia K3
Сегмент: C-клас, 4-дверний седан
Двигун: 1.4 л (95 к.с.), 1.6 л (123 к.с.), 2.0 л (152 к.с.)
Середня витрата: 5,5 – 6,6 л/100 км
Кліренс: 16 см
Плюси: Комфортний салон, надійні та економічні двигуни, гідний рівень оснащення.
Мінуси: Слабка динаміка базового двигуна, слабка шумоізоляція.
9. FIAT Tipo
Сегмент: C-клас, 4-дверний седан
Двигун: 1.0 л турбо (100 к.с.), 1.3 л дизель (95 к.с.)
Середня витрата: 4,3 – 5,5 л/100 км
Кліренс: 15 см
Плюси: Зручний салон, доступний в обслуговуванні, економічна витрата.
Мінуси: Базова комплектація з мінімальними опціями, скромна динаміка.
10. Chevrolet Monza
Сегмент: C-клас, 4-дверний седан
Двигун: 1.5 л, 113 к.с.
Середня витрата: 5,8 л/100 км
Кліренс: 14 см
Плюси: Економічний і надійний, стильний дизайн, комфортний салон.
Мінуси: Низький кліренс, багажник меншого об’єму.
Минулого місяця українці придбали 1,9 тисячі гібридних автомобілів, що на 7% більше, ніж роком раніше.…
Перевірка рівня моторного мастила в автомобілі може здатися найпростішою буденною процедурою, з якою впорається навіть…
Вибоїни на українських дорогах, на жаль, не рідкість, від наїзду на них ніхто з водіїв…
Одним із документів, необхідних для керування транспортним засобом в Україні, є поліс страхування цивільно-правової відповідальності.…
Серед українських автомобілістів поширена думка, що автомобільний штраф можна отримати тільки за свої дії на…
В Україні у зв'язку зі збройною агресією РФ продовжує діяти воєнний стан, а з ним…