Багато автомобілістів у процесі керування своїм транспортним засобом мають звичку викручувати рульове колесо до упору, щоб повертати максимально ефективно. Як пише mauto з посиланням на досвідченого автомеханіка, така поведінка загрожує серйозними несправностями для автомобіля.
Фахівець звертає увагу, що при надмірному викручуванні може бути чути гул. Він попереджає водія про перенавантаження рульової рейки, наконечники і насос підсилювача. Якщо це буде систематично повторюватися, то зазначені елементи швидко зносяться і вийдуть з ладу. Особливо загроза сильна в автомобілях з гідро- та електропідсилювачем керма.
Механік рекомендує уникати зайвих навантажень на рульове управління, особливо під час стоянки на місці. Щойно рульове колесо під час повороту починає крутитися тугіше, варто послабити хват і дозволити йому самому повернутися в природне положення. Різко крутити кермо назад також протипоказано.
Корейський автопром останнім часом значно підвищив якість своїх автомобілів, що зробило їх одними з найнадійніших…
Українські водійські права зазвичай дійсні протягом 30 років, тому багато водіїв забувають про необхідність їх…
Український ринок поповнився новим поколінням доступного кросовера MG ZS. Модель вийшла одразу в кількох модифікаціях…
Японські авто давно зарекомендували себе як приклад надійності, витривалості та простоти в обслуговуванні. У багатьох…
Мобільний застосунок «Дія» вже давно став універсальним інструментом для українців — тут можна зберігати документи,…
Заміна моторного мастила — одна з ключових процедур технічного обслуговування автомобіля. І хоча ще кілька…