Сьогодні автомобілі з автоматичною трансмісією домінують на ринку, але більшість водіїв цих транспортних засобів навіть не підозрюють, що припускаються помилок у процесі їх експлуатації. Досвідчений автомеханік розповів, як кермові своїми діями скорочують термін служби АКПП.
Читайте також:
Ледачий спосіб зимового паркування, який спрощує виїзд із засніженої стоянки
Як одна секретна кнопка в автомобілі перетворює його на тягач
Популярна помилка поліції, через яку суди масово скасовують автомобільні штрафи
Насамперед фахівець звернув увагу на режим N. Чимало автомобілістів плутають його з нейтральною передачею на МКПП і використовують повсюдно. Насправді ж він потрібен лише для сервісного обслуговування і буксирування авто. Ще одним варіантом використання режиму N може бути момент короткого простою на світлофорі, проте в даній ситуації механік все ж рекомендує використовувати положення селектора P.
Фахівець зазначив, що для повсякденної експлуатації автомобіля з АКПП слід сконцентруватися на використанні лише трьох режимів – Drive, Reversу і Parking. У першому випадку йдеться про рух уперед, у другому про задній хід, у третьому – про блокування коліс і трансмісії під час простою. Перемикання режимів має здійснюватися з невеликою затримкою, швидко перемикати селектор, як це робиться в МКПП, не потрібно.
Корейський автовиробник Hyundai проводить останні приготування до майбутньої прем’єри свого найбільшого електромобілю. Як повідомляє Telegrafi,…
Кросовер Skoda Karoq вже давно потребує оновлення, а фанати бренду не можуть дочекатись зарядженої версії.…
Багато хто з українських водіїв не знає, що пальне поділяється за сезонними ознаками. Звичайний літній…
Кожного дня поліція в Україні зупиняє тисячі водіїв. Здавалось би, звичайна процедура, яка навіть не…
Взимку за кермом може бути прохолодно, особливо, якщо машина довгий час стояла на морозі. Триматися…
Якщо ви шукаєте надійний автомобіль на роки, то слід звернути увагу на марку Honda. Якщо…