Сьогодні автомобілі з автоматичною трансмісією домінують на ринку, але більшість водіїв цих транспортних засобів навіть не підозрюють, що припускаються помилок у процесі їх експлуатації. Досвідчений автомеханік розповів, як кермові своїми діями скорочують термін служби АКПП.
Читайте також:
Ледачий спосіб зимового паркування, який спрощує виїзд із засніженої стоянки
Як одна секретна кнопка в автомобілі перетворює його на тягач
Популярна помилка поліції, через яку суди масово скасовують автомобільні штрафи
Насамперед фахівець звернув увагу на режим N. Чимало автомобілістів плутають його з нейтральною передачею на МКПП і використовують повсюдно. Насправді ж він потрібен лише для сервісного обслуговування і буксирування авто. Ще одним варіантом використання режиму N може бути момент короткого простою на світлофорі, проте в даній ситуації механік все ж рекомендує використовувати положення селектора P.
Фахівець зазначив, що для повсякденної експлуатації автомобіля з АКПП слід сконцентруватися на використанні лише трьох режимів – Drive, Reversу і Parking. У першому випадку йдеться про рух уперед, у другому про задній хід, у третьому – про блокування коліс і трансмісії під час простою. Перемикання режимів має здійснюватися з невеликою затримкою, швидко перемикати селектор, як це робиться в МКПП, не потрібно.
Якщо ви задумалися над купівлею преміального кросовера з хорошою продуктивністю, але побоюєтеся, що не потягнете…
В Україні автомобілісти звикли паркуватися обличчям до виїзду, щоб зручніше було залишати місце стоянки. У…
Якщо ви помітили піну для гоління в автомобілі, не поспішайте з висновками. Навряд чи водій…
В Україні вже випав перший сніг, хоча календарна зима ще не почалася. Це вже почало…
Популярний автомобільний TikTok-блогер DoneDeal розкрив своїм передплатникам маловідомий секрет, що дає змогу перетворити автомобіль на…
Українські суди стали масово скасовувати автомобільні штрафи через одну популярну помилку патрульних поліцейських. Про це…