Кросовери сьогодні на піку популярності, українці цінують їх за комфорт, практичність і вседорожність. Багато хто при цьому вважає, що всі популярні моделі мають достатню вантажопідйомність і буксирувальну здатність, але, на жаль, це не завжди так. Експерти SlashGear виділили п’ять таких SUV, які мають найгірші показники в цьому відношенні.
Читайте також:
Шість фраз, які краще не говорити під час зупинки автомобіля на блокпосту
Який антифриз може вбити двигун вашого автомобіля: водіям на замітку
Моргнув – лишився без прав: за яке безневинне порушення водіїв жорстко карають в Україні
1. Toyota RAV4 (2024)
Максимальна буксирувальна здатність: 680 кг (без пакета Adventure), 1 588 кг (з пакетом Adventure).
Двигун: 2,5 л, 203 к.с.
Особливості: доступна ціна, економічність, але обмежені позашляхові здібності та тягові параметри.
Висновок: Підходить для легких подорожей, але не для буксирування серйозних вантажів.
2. Ford Escape (2024)
Максимальна буксирувальна здатність: 1 500 кг (з пакетом Class II Trailer Tow).
Двигун: 2,0 л EcoBoost, 250 к.с., 380 Нм.
Особливості: просторий салон, AWD, система стабілізації при буксируванні.
Висновок: Підійде для буксирування легких човнів або причепів, але потужність поступається конкурентам.
3. Subaru Forester (2024)
Максимальна буксирувальна здатність: 680 кг (базова версія), 1 360 кг (версія Wilderness).
Двигун: 2,5 л, 182 к.с.
Особливості: надійність в умовах бездоріжжя, хоча продуктивність двигуна невисока.
Висновок: Відмінний вибір для легких пригод, але обмежена вантажопідйомність.
4. Kia Sportage (2024)
Максимальна буксирувальна здатність: 1 133 кг (без опцій), 1 134-1 134 кг (з буксирувальним обладнанням).
Двигун: 2,5 л, 187 к.с.
Особливості: стильний інтер’єр, прийнятна вантажопідйомність для невеликої техніки.
Висновок: Підходить для відпочинку, але не для серйозних завдань з буксирування.
5. Ford Bronco (2024)
Максимальна буксирувальна здатність: 907 кг (1,5 л, 181 к.с.), 1 000 кг (2,0 л, 245 к.с.).
Особливості: унікальний позашляховий потенціал і технологічність, але мінімальна тягова здатність.
Висновок: Створено для пригод, але не для перевезення вантажів.
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…
Toyota вирішила не поспішати з новим поколінням Corolla. Як пише Motor.es, замість цього японці оновили…
Після завершення виробництва Ford Focus компанія вже готує його наступника. І він стане не хетчбеком,…
Kia опублікувала загадковий тизер нового спортседана, який може стати духовним спадкоємцем легендарного Stinger, повідомляє Carscoops.…