Автоматична трансмісія давно домінує в індустрії, у зв’язку з чим автомобілі на «механіці» поступово відходять у небуття. Найбільше жалю у зв’язку з цим виникає у консервативних фанатів спорткарів, які вважають, що ручне перемикання передач забезпечує набагато більш захоплююче враження від водіння, ніж їзда з АКПП. Спеціально для них видання TopSpeed склало свій ТОП найкращих спортивних авто на механічній КПП, що залишилися в строю.
Читайте також:
Шість фраз, які краще не говорити під час зупинки автомобіля на блокпосту
Який антифриз може вбити двигун вашого автомобіля: водіям на замітку
Моргнув – лишився без прав: за яке безневинне порушення водіїв жорстко карають в Україні
Mazda MX-5 Miata
Мотор: 2.0 л, 181 к.с., 205 Нм
Привід: задній
Розгін 0-100 км/год: 5,5 с
Максимальна швидкість: 224 км/год
Плюси: ідеальний баланс, легендарний дизайн.
Мінуси: шум у салоні, невеликий багажник.
Subaru BRZ tS
Мотор: 2.4 л, 228 к.с., 249 Нм
Привід: задній
Розгін 0-100 км/год: 5,5 с
Максимальна швидкість: 225 км/год
Плюси: живе керування, бадьорий «опозитник».
Мінуси: скромні матеріали оздоблення, тісний салон.
Nissan Z
Мотор: 3.0 л V6, 400 к.с., 474 Нм
Привід: задній
Розгін 0-100 км/год: 4,9 с
Максимальна швидкість: 250 км/год
Плюси: відмінне прискорення, культовий стиль.
Мінуси: вимогливий до якості палива, не найплавніша коробка передач.
Toyota GR Supra
Мотор: 3.0 л, 382 к.с., 500 Нм
Привід: задній
Розгін 0-100 км/год: 3,9 с
Максимальна швидкість: 259 км/год
Плюси: розкішний салон, турбодвигун і «механіка» – чудове поєднання.
Мінуси: погана оглядовість, тісний салон.
Ford Mustang Dark Horse
Мотор: 5.0 л V8, 500 к.с., 567 Нм
Привід: задній
Розгін 0-100 км/год: 4,1 с
Максимальна швидкість: 267 км/год
Плюси: міць класичного V8, практичний салон.
Мінуси: висока витрата палива, дорогі опції.
Cadillac CT5-V Blackwing
Мотор: 6.2 л V8, 668 к.с., 893 Нм
Привід: задній
Розгін 0-100 км/год: 3,6 с
Максимальна швидкість: 330 км/год
Плюси: неймовірна потужність, ручна коробка для справжнього кайфу.
Мінуси: недоступність деяких асистентів з «механікою», простий інтер’єр.
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…
Автомобіль – це не гаджет. Тут усе має працювати інтуїтивно, без роздумів. Але деякі виробники…