Ісландські автоексперти, які як ніхто краще знаються на всіх нюансах зимового водіння, звернули увагу на низку типових помилок європейців під час керування автомобілем у холоди. Досвідчені фахівці поділилися п’ятьма робочими лайфхаками, які дадуть змогу зробити життя керманича найближчими місяцями менш стресовим і проблематичним.
Читайте також:
Штрафи – понад 9000 гривень: де водіям заборонено висовувати руки з вікна автомобіля
Ніколи так не робіть: помилки водіїв під час очищення лобового скла від льоду
Інакше отримаєте штраф: десять речей, без яких не можна сідати за кермо автомобіля
Використання сонцезахисних окулярів:
Сніговий покрив і лід на дорозі сильно відбивають сонячне світло, що викликає дискомфорт для очей водія. Сонцезахисні окуляри дають змогу знизити навантаження на зір.
Одягайтеся легко:
Якщо ви не плануєте часто виходити з машини, варто заздалегідь зняти з себе куртку або пальто. Ви все одно увімкнете обігрів салону, а зайвий одяг буде вам тільки заважати.
Починайте рух із другої передачі:
Якщо ви стартуєте на снігу, вмикайте одразу другу передачу, щоб мінімізувати ризик пробуксовки.
Зберігайте холоднокровність у разі заносу:
Намагайтеся не панікувати, якщо машину понесло в бік на дорозі. Уникайте різких рухів і плавно викручуйте кермо в напрямку заносу.
Забезпечте аварійний набір:
Заздалегідь подбайте про те, щоб у вашому автомобілі були всі необхідні предмети на випадок аварії та екстрених ситуацій. Не зайвою буде наявність у багажнику не лише скребка та лопати, а й також ліхтарика, аптечки, ковдри та троса для буксирування. Добре було б також мати пускозарядний пристрій і ланцюги протиковзання.
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…
Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…
Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…
Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…
З часом практично всі двигуни внутрішнього згоряння втрачають компресію та починають сильно споживати мастило. В…
Нічого «вічного» в автомобільній промисловості не існує. Це факт. Однак є моделі, які виробляють максимально…