Обгін – складний, але поширений маневр, який повинні вміти виконувати всі водії. Однак багато автомобілістів здійснюють його неправильно, чим не тільки погіршують його ефективність, а й шкодять двигуну.
Хороші інструктори в автошколах пояснюють курсантам, що під час прискорення при обгоні потрібно попередньо переходити на знижену передачу. Так, автомобіль має кращу динаміку та підвищену потужність. Але про це знають далеко не всі і часто водії просто витискають педаль у підлогу, щоб обійти попутний транспорт. Такий метод вимагає більшого часу і, як з’ясувалося, може в майбутньому призвести до поломки силової установки.
Під час недавніх випробувань японська компанія Toyota виявила, часті прискорення на низьких обертах збільшують ризик передчасного запалювання, коли паливо-повітряна суміш вже запалюється, а поршень все ще намагається її стиснути. У результаті поршнева піддається сильній протидії і в кінцевому підсумку деформується. Ремонт такої несправності обійдеться автовласникові в цілий статок.
Глобальний тренд на електрифікацію не вбив попит на дизельні автомобілі, особливо в сегменті SUV. В…
Японські автомобілі традиційно вважаються надійними та безвідмовними. Mazda тут не виключення. Це підтверджує і останнє…
Існує поширена думка, що утримувати електромобілі дешево. Пального не потребують, через малу кількість деталей прості…
Японський автобренд Toyota представив оновлення для свого найбільш доступного автомобілю Corolla. Як пише Carscoops, рестайлінг…
Останні дні російські військові нещадно б’ють по Одещині, вражаючі об’єкти енергетичної та транспортної інфраструктури. Одним…
Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…