Обгін – складний, але поширений маневр, який повинні вміти виконувати всі водії. Однак багато автомобілістів здійснюють його неправильно, чим не тільки погіршують його ефективність, а й шкодять двигуну.
Хороші інструктори в автошколах пояснюють курсантам, що під час прискорення при обгоні потрібно попередньо переходити на знижену передачу. Так, автомобіль має кращу динаміку та підвищену потужність. Але про це знають далеко не всі і часто водії просто витискають педаль у підлогу, щоб обійти попутний транспорт. Такий метод вимагає більшого часу і, як з’ясувалося, може в майбутньому призвести до поломки силової установки.
Під час недавніх випробувань японська компанія Toyota виявила, часті прискорення на низьких обертах збільшують ризик передчасного запалювання, коли паливо-повітряна суміш вже запалюється, а поршень все ще намагається її стиснути. У результаті поршнева піддається сильній протидії і в кінцевому підсумку деформується. Ремонт такої несправності обійдеться автовласникові в цілий статок.
Іспанський виробник автомобілів Santana Motors відновив свою роботу через 15 років затишшя. Як пише Carscoops,…
Японський автовиробник Honda офіційно оголосив про запуск проекту Heritage Works, що спеціалізуватиметься на відродженні спортивних…
Французький автобренд Peugeot готується презентувати революційне технологічне рішення у світі автомобілебудування. Як повідомляє Carscoops, інженери…
Німецький автовиробник Volkswagen тестує автомобіль, які не потребує водія. Як пише Carscoops, на тестовий трек…
Німецький автогігант BMW активно працює над майбутньою прем’єрою нової версії свого флагманського кросовера X7. Як…
Вже через два тижні, з 1 січня 2026 року, в Україні наберуть чинності нові правила…